De gouden regels, en DO en DONT'S voor Nitro RC-cars.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zeg niet dat die winkol het beste heeft hoor.
Het kan altijd beter.
Maar roest in een blik brandstog.
Ik zou meteen terug gaan want dat mag echt niet.
Wij rijden nu op een merklooze brandstof die onder de naam van de winkol word verkocht.
en die is zeker zo goed als roga.
Maar wel een stuk goedkoper.
en zorry voor men rampzalige typwerk
tis niet echt men sterkse punt
Zodra we de race gaan houden
Plaats ik hier een uitnodiging

Roland welke buggy heb jij eigelek ik ben benieuwd

Probeer gewoon even na je typwerk hetgeen je net weggezet hebt even na te lezen en wees kritisch. Ik denk dat je dan zelf al veel dingen eruit kan halen die echt niet kloppen of dingen die zelfs mn zusje eruit kan halen.

Voor de rest zal je best ervaring hebben, maar ervaring is vaak in 1 oogopslag te zien. Ik herhaal mijzelf soms, maar Roelof heeft echt ervaring al was het alleen al op gebied van motoren afstellen... 1 woord : "respect"

we draaien 25 procent nitro eerst roga prima spul
niet te vergelijken met die troep van tornado

Ik als wedstrijdrijders wil toch ff zeggen dat je hier de plank volledig mis slaat....
Roga is zeker leuk spul, Roelof gaf aan dat de wedstrijdrijder hier niet mee rijdt, niet meer inderdaad, toen PDS nog in de wedstrijdwereld aanwezig was werd het zeker gebruikt.
Tornado troep?... hahahaha, verteld mij genoeg over je kennis....
Ohe, ik zit al ruim 25 jaar in deze hobby, mocht je twijfelen.....

ik heb een vraagje: ik rijd off-road, er staat houdt de auto schoon.....
ik zal het wel verkeerd begrepen hebben

Yep ..... Dat betekent dat je na het rijden ff de auto schoon maakt zodat de boel niet gaat aankoeken en dergelijke op b.v. je lagers om maar wat te noemen.

alowa mensen, hoeveel procent nitro rijden jullie, en welk merk brandstof?
ben aan sparen voor een HPI Trophy 4.6, maar kom nog wat tekort na de aanschaf van mijn nitro heli en kleinere electro heli xD

iemand hier die HPI Trophy 4.6 rijdt/reed ?

gr. bart

@nitrolars: potnondju! klikte per ongeluk op die klotelink xD lol

later...

Laatst bewerkt door een moderator:
Heey bartpower
Ik ben vandaag nieuw op dit forum maar ik ben sinds dinsdag de trotse bezitter van HPI trophy 4,6 truggy en het rijd echt super lekker echt een aanrader.

DO en DONT's

Ik als beginner vind het geweldig tof met zulke hint's
Bedankt hiervoor

Heel erg bedankt; vooral dat van eerst de zender aan, dan pas ontvanger, dat had ik anders vast niet geweten.

maar nog wel een vraagje; hoe kan je nou je luchtfilter olien?
luchtfilter is toch dat ding van een soort schuim waar de lucht doorheen gaat voordat het in de motor komt?

Ja dat klopt ..... Met speciale luchtfilter olie en een boterhamzakje werkt het beste.

Filter in het zakje een beetje olie erbij en kneden maar tot het filter mooi egaal van kleur en daarmee olie voorzien is .

Ik als wedstrijdrijders wil toch ff zeggen dat je hier de plank volledig mis slaat....
Roga is zeker leuk spul, Roelof gaf aan dat de wedstrijdrijder hier niet mee rijdt, niet meer inderdaad, toen PDS nog in de wedstrijdwereld aanwezig was werd het zeker gebruikt.
Tornado troep?... hahahaha, verteld mij genoeg over je kennis....
Ohe, ik zit al ruim 25 jaar in deze hobby, mocht je twijfelen.....
je hebt gelijk tornado is zeker geen troep,rij er zelf mee en gaat goed

Na iedere x dat je gereden hebt. En dan bedoel ik natuurlijk niet na ieder tankje, maar na een dagje rijden;)

dat heb je mis in de winkel waar ik mijn nitro auto gekocht heb zegge ze van als je gereden hebt en je laaat um een tijd stil staan week of of langer dn moet je after run olie gebruiken als je na iedere dag doet dan kan de motor beschadiggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back