Stevo
Forum veteraan
En de kwestie GM-Toyota is door een rechter in het voordeel van GM uitgesproken!
Als je die Amerikaanse rechtzaak bedoelt (je spreekt over "de rechter") dan weet ik er nog wel een paar die vrijgesproken zijn terwijl de rest van de wereld het tegendeel had gezien....

Deze discussie gaat op deze manier nergens naartoe, Belgie koopt zijn "blauwe lucht" in Syberië om aan de Kyoto-norm te voldoen....
Zolang we wat energie betreft alles retro-actief terugkoppeld (van het kappen van bomen over het storten van beton) zal je steeds voor en tegenstanders hebben.
Ik hoor echter niemand over terugkoppeling praten als we het over kerncentrales hebben, staat ook minder spectaculair als je zegt dat die dingen zichzelf al hebben terugverdiend.....op alle gebied (en ik weet ook wel dat er kernafval bestaat...).
Wat alternatieve energie betreft is er geen enkele overheid die voor of tegen iets is en daar zit het probleem, koud en warm, any way the wind blows

Om Mark Twain te citeren, there are lies, damn lies, an there are statistics....
Heel die hysterie rond kerncentrales (tot irrationele beslissingen van de poltiek) hangt mijn keel uit.
Het neemt niet weg dat we beter opzoek gaan naar alternatieven, welke? Ik weet het niet, maar ik zal me allerminst laten leiden door bepaalde groeperingen die het over slagschaduw of slechte resonantie hebben voor fauna en flora wat windmolens betreft. Je moet het die groeperingen wel meegegeven dat ze tenminste één agenda hebben, wollensokken, kampvuur en kaarslicht.....
Stevo
Laatst bewerkt: