Ik denk niet het gaat, aangezien er op zaterdag ook al een controled practise en een quali gereden gaat worden.![]()
Wil jij dat checken Rene. Het is namelijk wel mijn bedoeling om aan die controled practise mee te doen. :-|
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk niet het gaat, aangezien er op zaterdag ook al een controled practise en een quali gereden gaat worden.![]()
Wil jij dat checken Rene. Het is namelijk wel mijn bedoeling om aan die controled practise mee te doen. :-|
De eerste donaties voor de loterij die na de sponsor wedstrijd op zondag zal worden gehouden zijn ook al binnen.
oa is er een Pulsar "Limited Edition" horloge, een Tamiya rc auto, brushless motor, een Corally Li-Po laadzak, X-Ray t-shirts, een regelaar, accu's, spuitbusjes verf en 3 M-Auto abonnementen.
En er zijn nog spullen onderweg (volledige lijst volgt nog), dus naast een gezellig weekend met op de zaterdag ook al een kwalificatie ronde, redenen genoeg om je in te schrijven.
gr. René
Clubrace ben ik er niet bij ivm andere verplichtingen.
Mvg Roy