De Havilland D.H.80A Puss Moth bouwverslag

I.p.v. spanlak gebruik ik EzeDope , dit is op waterbasis en reukloos , kan je gewoon binnen gebruiken .
Als lijm heb ik CA medium dikte gebruikt .

018.JPG

Groeten Jef

Gaat het model klaar zijn voor 13 maart? Dan gaan we namelijk indoor vliegen in de Jan Massinkhal in Nijmegen.

Zie nu pas dat je in België woont. Wellicht is dan in November de IIFI wat voor je. Grote internationale bijeenkomst van vrije vlucht indoor vliegers. Deze wedstrijd is over 2 dagen verspreid met een luncht en buffet aan het eind van de dag op zaterdag. 2 dagen lang lekker vliegen, en vooral veel leren van de grote mannen en vrouwen in dit wereldje.

http://www.modelbouwforum.nl/thread...r-fly-in-2016-12-13-november-nijmegen.238530/

Houd deze topic maar in de gaten.

Bernard

Gaat het model klaar zijn voor 13 maart? Dan gaan we namelijk indoor vliegen in de Jan Massinkhal in Nijmegen.
Hoi Bernard! Nu lees ik dit toevallig, maar is er ook een nieuwsbrief of agenda op het Web? Ik doe graag mee maar als mijn wederhelft als eerste de datum kaapt dan is het gebeurd met de modelvlieger....
Groet, Jan-Willem

www.vrijevlucht.org

Hier kun je wedstrijd kalender vinden. 13 maart vliegen, tijden nog niet bekend en 29 april. Beide op zondag.

En natuurlijk de IIFI in november. Is nog geen officiele uitnodiging van maar ik neem al wel inschrijvingen aan.

Hopelijk zie ik je de 13e.

Back