Hallo allemaal!!
Het is ondertussen een jaar geleden en ik heb maar eens het stof van de FAN afgeblazen. Het was vanmidag regenachtig hier en ik dacht maar eens te gaan knutselen. De werktafel in de hobbyruimte (bijkeuken) lag vol met allemaal troep, dus ben ik lekker aan de keukentafel gaan zitten. Dan kun je nog een beetje met je gezinsleden kletsentussen de bedrijven door. Heel gezellig zo.
De vleugel was ondertussen al bijna af. Ik heb vandaag de rolroeren er maar eens opgemaakt en het landingsgestel afgebouwd. Ook de vleugelbevestiging is nu gemonteerd. Vreemd is dat de bouwhandleiding zonder dat het landingsgestel aan de beurt is gekomen wordt bespannen en vervolgens ingevlogen. Ik vind het knap...........
nou , foto's dan maar...... ik heb verzuimd om tusendoor foto's te maken dus hier het eindresultaat van vandaag:
En de laatste is gemaakt door Axel, Hij heeft meer visie voor hoe het er COOL uit moet zien.
Nou, binnenkort ben ik aan het bespannen.
Heb ik net weer mazzel dat iemand zo'n bouwdoos op het www aanbied. Nu kan ik de originele kleuren en het kleurenschema enigszins bezien.
En nog zoiets leuks: Ik heb al mijn foto's op mijn lycos website geplakt en dus zijn mijn topics daar naartoe gelinkt. Nu houdt lycos ermee op op 15 februari 2009!!!!!! Dus ik heb alle foto's maar verhuist. Wat een pokke werk zeg.....
Nou groeten maar weer.
Steven