Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Helaas, de kerstboom moest opgezet worden. Ga vanavon weer testen.En heb je al gevlogen?
Ja Ja Ja JAAAAAAA: Ik heb een rondje woonkamer gedaan!!!
Heh heh
Goed, dan hoef ik nu alleen nog maar alles terug te bouwen op mijn originele frame![]()
Lol, beters, ik had vanmiddag een boom te pakken, dat was wat minder. Gelukkig heb ik 12 meter pvc buis liggen om quads en vliegtuigen uit bomen te redden.
... en gisteren kwamen die buizen dus ook mooi weer van pas.
Mooi werk he! Volgens mij is de firmware met de yaw parameter op 4 gevoeliger dan de standaard waarde (5).
Belangrijk:
Meestal staat er wel bij of de props een links of een rechtsdraaiend model is. Maar soms ook niet. En das best lastig.
Gelukig is hier een simpele standaard regel voor:
De bolle kant van de propeller is de voorkant. Deze kant bepaalt welke kant de prop op moet draaien om lift te genereren. Houd u zich aan het schema van de motoren volgorde, en hun draairichting. Je plaats de prop welke past bij de draairichting van de motor! Eerst controleren of de motoren nummering klopt,en de draairichting van de motor, en dan pas de bijbehorende prop plaatsen!
Hier een plaatje , hoe je kan zien wat de "voorkant" van een prop is.
![]()