maar misschien ga ik toch voor de 15mm.
Overkill, geloof me! 10x10 is superstevig en stabiel, meer hoef je echt niet te hebben!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar misschien ga ik toch voor de 15mm.
Overkill, geloof me! 10x10 is superstevig en stabiel, meer hoef je echt niet te hebben!
Check! Gyro's werken op alle drie axes. Morgen mee naar 't werk en lunchen in de bunker![]()
Een filmpje en wat plaatjes zouden helpen.
Nog een
Proprichting bepalen door er van boven af naar te kijken
Het quad ging niet de lucht in, maar op de grond al om zijn as draaien en oscilleren als een gek.
Tot nog toe geen succes en geen idee waarom.
Als ik de boel op spin gaat op een gegeven moment het frame compleet resoneren, maakt echt een pokkeherrie, maar omhoog wil die niet, hooguit wat draaien op "yaw".
Ik zag wel gelijk een spanningsdip op de liposaver, maar twee lipo's parallel plaatsen hielp evengoed niet.
Ik heb alle instinkers inmiddels dubbel/trippel gecheckt (motor draairichting/proppellors misschien omgedraaid) maar niks gevonden.
Daarop heb ik de hele boel omgebouwd op m'n X525 frame om dat in ieder geval uit te sluiten, maar met exact hetzelfde resultaat. Zelfde resonantie ook trouwens.
Ik snap er ff niks vande combinatie zou gewoon moeten werken, is een gebaand pad. We zoeken verder...