Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
nee, niet tuincentra spul. Via online zaak kom je bestellen wat je wilt. Ze hebben dan sowieso al heel veel afbeeldingen waar je uit kunt kiezen, uitsnede ervan maken of wat je maar wil.
Spul is flexibel, maar niet dik ofzo. En hoef je niet helemaal vast te lijmen. Zelf heb ik met wat klemmen van bovenaf voor platen hout hangen. Dat hangt dan mooi recht naar beneden.
nee, niet tuincentra spul. Via online zaak kom je bestellen wat je wilt. Ze hebben dan sowieso al heel veel afbeeldingen waar je uit kunt kiezen, uitsnede ervan maken of wat je maar wil.
Spul is flexibel, maar niet dik ofzo. En hoef je niet helemaal vast te lijmen. Zelf heb ik met wat klemmen van bovenaf voor platen hout hangen. Dat hangt dan mooi recht naar beneden.
Degene die jij laat zien ken ik niet.
Wel tuinposter.nl.
En dat is volledig glad materiaal.
Het enige wat je kunt kiezen, is of er een ophangsysteem bij moet. Uiteraard heb ik dat zelf niet, immers, niet voor in de tuin.
Wat ik wel voor in de tuin heb besteld hangt al meerdere jaren en verkleurd zelfs buiten niet. Ondanks zon, regen, enz..