Hmm, ja we willen graag eerst met een 'stock' helicopter gaan vliegen. Dus voorlopig is er van upgrades nog geen sprake. Zijn er nog andere dingen nodig behalve zender, ontvangers en accu's?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, ja we willen graag eerst met een 'stock' helicopter gaan vliegen. Dus voorlopig is er van upgrades nog geen sprake. Zijn er nog andere dingen nodig behalve zender, ontvangers en accu's?
Update:
We hebben momenteel deze helicopter in gedachte;
T-REX 450 PRO 3GX Super Combo
Ik kunt nog niet vliegen, toch. Weet wel dat je het met een FBL (3GX) niet zonder hulp kan leren. Is dat zo neem er een met paddles
Groeten
Martin
Ja, Anko. Ofwel www.heliexpert.nl Ik geef zowel vliegles als hulp bij bouwen(kan ook je heli bouwen zodat ie rtf is voor je, incl invliegen en uitleg hoe of wat, kijk anders eens op de site en schroom niet om te mailen)
De 6EX is in mijn ogen niet geschikt voor helis omdat Subtrim niet aanwezig is.. en dat is een MUST om een CP heli goed af te stellen.![]()
ja ok dus eigenlijk voor het hele milimeter werk
ik heb inderdaad bij de 450 dmv een swashplat leveler en dan de links op maat draaien..
voor een 600 kun je weer turnbuckles gebuiken met links en rechts schroefdraad. kun je per tiende fijn afstellen terwijl de linkjes vastzitten
Zou ipv voor de spektrum dx7 voor een Futaba 7C gaan.. stuk minder bekende problemen daarmee.![]()
voor een 600 kun je weer turnbuckles gebuiken met links en rechts schroefdraad. kun je per tiende fijn afstellen terwijl de linkjes vastzitten
Spectrum heeft bij 2 zender software problemen gehad.
Beide waren redelijk slordig
De 7 heb ik niet veel van gezien, maar eerdere grappen dragen niet bij aan een gerust gevoel..