De MS Vlieland.Ligt geheel in de ijskast.

Hallo Allemaal,

Hier weer een UPDATE.

normal_boven%20en%20onder.jpg

Hij komt al in de buurt van het orgineel, dacht ik zo.

Groetjes maar weer.

Hallo Allemaal,

Vanaf vandaag Zondag 25 september 05 is er een bouwstop ingelast dit ivm mijn verhuizing naar een grotere woning, en niet alleen voor de hobby.

Na twee weken hervat ik de bouw weer.

En als ik het voor mekaar krijg kunnen jullie de bouw live via de webcam volgen.

Groetjes zover 8)

Hallo Allemaal,

Thehawk schreef :
veel succes met de verhuizing! wel jammer dat je 2 weken niks kan doen

Antwoord :Ja het is jammer dat ik jullie even 2 weken moet laten wachten, Maar daar krijgen jullie ook wat voor terug ::::::::

Een live webcam ,zodat jullie niets en dan ook niets van de bouw hoeven te missen.

Nou is dat een goedmakertje of niet ????? 8) :wink: :lol: :banana: .

De live webcam staat op:http://victor-leeuwarden.ww.com

En nog een NIEUWTJE :

De hobbybeurs in het FEC te Leeuwarden is verschoven naar : 24 nov t/m 27 november 2005,
op deze beurs zal de MS Vlieland misschien varend te zien zijn samen met de king of missisippi en nog een paar boten van mij.
Maar ook verdere boten, vliegtuigen,vrachtwagens en auto's.
En natuurlijk andere soorten hobby's, dus kom allemaal.
Zie de kalender.

Groetjes tot zover.

Hallo allemaal,

Hier weer eindelijk een berichtje:

Het duurdt nog een anderhalve week voor dat ik eindelijk bezig kan met de MS VLIELAND, want er zijn wat problemen tussen gekomen.

Maar ik heb ook een nieuwtje, heb vandaag van doeksen het orginele lijnenplan gehad per mail en volgende week krijg ik de rest van de orginele tekeningen.
DUS IK KAN GELIJK GEHEEL VERDER MET DE BOOT.

Ik krijg hem misschien niet varend op tijd voor de hobbybeurs in het FEC te Leeuwarden, helaas.

AHJA het model is ook al mooi dacht ik zo. 8)

Nou maar weer tot ziens.

Groetjes

onderwateruitlaat.. is meteen een roetfilter.. iets grotere kans op een misstart, maar who cares in een goed geventileerde onbemande machinekamer... :)

Hallo allemaal,

Na ruim een maand een bouwstop, is er weer nieuws :o van deze bouwplaats.

:D Ik ben weer begonnen met de bouw van mijn project.

Gelijk even een update :
Ik ben vandaag begonnen met het model af te plakken met tape en heb inmiddels de eerste laag polyester erop, morgen gaan de volgende 2 a 3 lagen erop.

Inmiddels heb ik ook de bovenplaat voor het zonnedek 8) geheel van polyester gemaakt.

Het model zal tijdens de hobbybeurs in het FEC te Leeuwarden te zien zijn (nog niet varend).
Ik zal daar (misschien) ook met het model aan het werk zijn.

Foto's volgen nog. :lol:

Vanaf as Dinsdag via de webcam te volgen.

Tot zover weer, Groetjes

Hallo,

De jaarlijkse Hobbybeurs in het FEC Expo zal deze keer plaatsvinden van 24 t/m 27 november 2005.

Openingstijden:

Donderdag 24 november 14.00-22.00 uur
Vrijdag 25 november 14.00-22.00 uur
Zaterdag 26 november 10.00-18.00 uur
Zondag 27 november 10.00-18.00 uur

Entreeprijzen

volwassenen € 7,-

jeugd 6 t/m 12 jaar € 3,50

Voor meer info: www.hobby.fec.nl

Zo genoeg geinformeerd ?

Groetjes.

Misschien interessant om te weten maar de Vlieland ligt op het moment op het droge (gistermiddag in elk geval.) bij Frisian Shipyard in Harlingen. Misschien mogelijk foto's te nemen van het onderwaterschip; zo vaak staan ze niet droog die schepen van Doeksen.

Erik Jan

Hallo allemaal,

Ten eerste : Dat het schip droog lag (ligt) dat wist ik al, dat had ik drie weken geleden al gehoord van de rederij dat dit zou gebeuren.
Want toen was ik daar voor de laatste tekeningen van het schip, maar in ieder geval bedankt.

Ten tweede : Ik heb het model nu geheel in de polyester en ga morgen beginnen met schuren en het maken van ramen en andere gaten in het model.
Daarna zet ik hem in de plamuur om daarna weer te kunnen schuren.
In de tussentijd ga ik dan ook beginnen met het binnengedeelte van de boot, dus waar de electra en accu's moeten komen.

Dus nog genoeg werk voor dat de beurs begint.

Het gehele bouwproces zal ook te volgen zijn op mijn eigen forum op :
www.victorpost.nl

Tot zover maar weer,

Groetjes.

Hallo allemaal,

Hier weer een UPDATE :

Ik laat de foto's spreken................................... :oops:

normal_6.jpg

normal_5.jpg

normal_4.jpg

normal_3.jpg

normal_2%7E0.jpg

normal_1.jpg

normal_10.jpg

normal_9.jpg

normal_8.jpg

normal_7.jpg

Wat een werk zeg, hij staat zo denk ik op de beurs.
Want we gaan maandag al beginnen met opbouwen van de diverse stands, waaronder een groot bad van 800 m2 meter groot.
Dus de gehele week werk zat.

Nou tot zo ver maar weer,

Groetjes, en tot ziens op de beurs volgende week.

ik ben er woensdag, maandag en dinsdag weer ff slepen in Delfzijl.
maar alles dagen ben ik er met de beurs.

Back