De nieuwe honey Bee FP

Ik heb hetzelfde aan de hand gehad bij esky... reageren nooit op mails en bellen nooit terug of zo. ik koop daar nooit iets. die kerel van hobbymaniac stuurt binnen een paar uren soms al een antwoord. dikke 10 op 10 krijgt hij

ps: waar haal je de Super blades eigenlijk. ik zie maar 1 webpagina die ze heeft of ben ik mis...
Kreeg je je spul uiteindelijk wel? Wacht al 2 weken.

Kreeg je je spul uiteindelijk wel? Wacht al 2 weken.

Euuuh zal het zo zeggen, ik wacht al 8 weken op mijn 4.1...

Ze gingen mij (weer) een mail sturen met het bedrag en iban code enz omdat die nog niet stond op de site...

Heb daar 1 week op gewacht en heb toe meermaals gebeld en ze namen nooit op of zeiden dat ik moest mailen en dat heb ik toen meermaals gedaan maar tot heden toe nog geen antwoord...

Mijn 4.1 en nog een heleboel onderdelen heb ik bij hobbymanic gehaald en dat raad ik al de rest ook aan! super service...

grts tw@n

Arthur
Als je een goede lader hebt is een Hyperion LiPo G3 CX–3S een optie kun je met 5*C laden en ben je daarmee minstens 2 a 3 keer zo snel klaar
Groeten
Martin

Arthur
Als je een goede lader hebt is een Hyperion LiPo G3 CX–3S een optie kun je met 5*C laden en ben je daarmee minstens 2 a 3 keer zo snel klaar
Groeten
Martin

Martin,

Ik ben ff 8O,

Geef je nu Tw@an antwoord op zijn "straffere batterij vraag" of doel je op mijn nieuwe King v3? :)

Los daarvan:
Ik heb een goede hyperion lader die het aan zou moeten kunnen. 5c laden is wel heel aantrekkelijk en ze lijken relatief goedkoop ( ~25 euro).

Dank!
Hoi,
Arthur.

hey
denk dat het op jou bedoeld is :)

maar ik heb nu wel nog geen antwoord op mijn vraag gehad :(:D

Martin,

Ik ben ff 8O,

Geef je nu Tw@an antwoord op zijn "straffere batterij vraag" of doel je op mijn nieuwe King v3? :)

Los daarvan:
Ik heb een goede hyperion lader die het aan zou moeten kunnen. 5c laden is wel heel aantrekkelijk en ze lijken relatief goedkoop ( ~25 euro).

Dank!
Hoi,
Arthur.

imagemagic.php

In promotien bij aerotronic.nl aan 9.95 ziehier

De mijne is besteld ;-)

heee,

Ik heb nooit problemen gehad met eskyshop ben er zelf een keertje langs geweest, het is een heel klein winkeltje die gerunt wordt door een stelletje. ik moet ook eerlijk zeggen heeft bij mij ook lange geduurt maar dat kwam meer omdat ze net terug waren van een beurs dus alles lag overhoop.

mvg

Stihba

net ongelukje gehad met de honeybee :o wou hem opnemen en mijn stick van de gas bleef aan mijn blouse hangen (volle gas) en heeft een paar happen uit mijn vel geslagen aan mijn hand.
ik had hem "vast" aan de tailboom...

:) it's not a toy...

Aan de heli weinig stukken. Gewoon een nieuw stel rings moeten zetten dus dat is positief.

Alweer wat geleerd: in het vervolg leg ik de zender neer voor ik hem uit of aanzet enz hihi

Ai,

dat is minder.

je kan jezelf ook aanleren eerst de heli startklaar te zetten en dan pas de leermodus gas vol / gas dicht uit te voeren. Had dit ongelukje waarschijnlijk voorkomen ...

Grtz,
Menno

Martin,

Ik ben ff 8O,

Los daarvan:

Dank!
Hoi,
Arthur.

Sorry aan aan beiden
De genoemd accu serie is lichter en sneller te laden.
Wat wil je langer vliegen of sneller laden en dus sneller vliegen. Even rust is goed voor je heli, kan hij afkoelen
Groeten
Martin

Sorry aan aan beiden
Groeten
Martin

Oh ja, die mogelijkheid was er ook nog :) . Nou ja, nogmaals dank, ik had er nog niet van gehoord maar mijn lader blijkt wel een Lifepo programma te hebben. Einde van de maand als de verse zak met geld binnen is dan maar :)

Vliegen gaat nu rap beter. Ik kan de Bee redelijk stil houden en het is vanmiddag zelfs twee keer gelukt om op een tafel te landen ( ging vaker mis dan goed nog, maar aanhouder wint he? :) ).

Af en toe komt de heli nog steeds in een "schommel" of "toilet bowl" ( een ronddraaiende beweging waarbij de neus wel 1 kant op blijft wijzen, het rondje wordt echter steeds groter) terecht waar ik het maar moeilijk of eigenlijk niet uit krijg.
Inmiddels weet ik het dan wel zonder "breuk" aan de grond te krijgen, maar veel meer dan dat kan ik er niet mee en liever leer ik het corrigeren.
Iemand een idee?

Groeten,
Arthur.

Af en toe komt de heli nog steeds in een "schommel" of "toilet bowl" ( een ronddraaiende beweging waarbij de neus wel 1 kant op blijft wijzen, het rondje wordt echter steeds groter) terecht waar ik het maar moeilijk of eigenlijk niet uit krijg.
Inmiddels weet ik het dan wel zonder "breuk" aan de grond te krijgen, maar veel meer dan dat kan ik er niet mee en liever leer ik het corrigeren.
Iemand een idee?

Groeten,
Arthur.

Is je flybar recht? Staan je paddles goed?

Ik maak ook goede vorderingen. Ben nu begonnen met side-in (hoop dat ik de term goed begrepen heb. Ik vlieg nu met de zijkant van de heli als aangezicht). Het is erg interesant om te merken dat je hersenen onbewust zich leren aanpassen/ in te leven in de heli :grin:

Ik had laatste nieuwe flybars besteld en had ook een setje Xtreme Fibre reinforced blades erbij genomen.

Leve de nieuwe flybar en een vibratie vrije Bee. Daarna heb ik de Xtreme blades gemonteerd.

EHB014_LRG.jpg

Na twee dagen huiskamer plezier met de Bee kan ik wel zeggen dat ik de nieuwe bladen veel fijner vind. Althans voor in de huiskamer.

De blades zelf zijn stijver en hebben volgens mijn iets minder pitch (10-11%) dan de standaard bladen. Tracking is helemaal goed en balancing was geen schokkende gebeurtenis.

De bee hangt super stil onder de wieken, maakt wat meer toeren en is beter te controleren. Meer toeren zal wel zorgen dat de motor eerder aan zijn einde komt. Op de site van Xtreme stond bij deze bladen niet dat er een motor upgrade voor nodig was en dus wie weet valt het wel mee.

De stijve bladen kunnen wel meer schade aan het tail boom, interieur en lichaam aanrichten btw.

De stijve bladen kunnen wel meer schade aan het tail boom, interieur en lichaam aanrichten btw.
Had ze ook, maar als je crached is er ook sneller iets kapot aan de heli doordat de baden zo stijf zijn geven ze veel meer door. Heb ze nu in de doos voor als ik beter ga vliegen ;)

Heb ook die fiber-bladen. Geen last meer van blade tracking en superstabiel

Is je flybar recht? Staan je paddles goed?

Eigenlijk heb ik nu ook een nadeel ontdekt aan de Super paddles. Ze staan wat eerder scheef bij crashes ( je draait ze ook zo weer terug), waardoor de tracking natuurlijk niet meer klopt.
Gisteren nog eens geprobeerd, maar de Bee vliegt ineens voor geen meter meer en ik snap nog niet waarom. Maandag maar eens opnieuw van beneden naar boven alles doortesten/meten, dan komt er vast wel iets naar boven wat niet meer klopt.
Wat ook niet helpt: mijn 4in1 blijkt los te liggen, dat zal we niet zo goed zijn voor de werking van de Gyro :D.

Back