Ja, het pinnetje wat ik bedoel dat is die jesuspin. Muurvast

Ik heb zo net nog geprobeerd om de grote pin met een tang vast te houden, en de zijkant van het pinnetje op een hardhouten blokje te drukken.
Wat denk je? Ik duwde gewoon een gaatje in het hout en het pinnetje zat nog steeds waar hij voorheen ook zat.
Ook de lange pin tussen de bankschroef gehad en geprobeerd het pinnetje eruit te tikken, zonder resultaat.
Ik begin een beetje gek te worden hier, heb ik de onderdelen binnen en kan ik nog niets doen :s Op internet zegt iedereen gewoon doodleuk 'dan haal je dat pinnetje eruit..'.
Iemand nog andere ideeën?

Zo kan ik dus nog steeds niet vliegen.
Ik heb 2 hoofdassen besteld. Beiden zitten muurvast. Ook het originele pinnetje wat in de heli zat toen ik hem kocht zat muurvast. Die heb ik dus met grof geweld los moeten halen, wat me een half uur gekost heeft. Nieuwe manier van constructie? :s
Update
Het probleem is opgelost!!

Ik heb het pinnetje er gewoon in laten zitten, en heb het frame in tweeën geschroeft. Toen de as er in gezet en de lagers op hun plek geduwd, vervolgens weer vast geschroefd.
Ook heb ik even geprobeerd hier op mijn kamer en het probleem is opgelost! Hij schudt niet meer

Thanks allemaal!