Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Veel oefenen, en de juiste instellingen op je camera. Bij propellorkisten bijvoorbeeld een wat langere sluitertijd, zodat de propellor niet stilstaat.
Dit samen met een aantal clubgenoten (De Sticks) met hele mooie kisten, kan hele mooie plaatjes opleveren.
Ik gebruik zelf een Canon 400d met een sigma 50-500 telelens, is ook handig bij 'echte' vliegshows, zoals deze foto van twee Thunderbirds F-16's gemaakt tijdens de Reno Airraces in september 2008.
Deze staat ook nog op mijn lijstje om als model te bouwen:
Inderdaad worden dit soort plaatjes geschoten met telelenzen. Minimaal is een 200mm nodig, beter is toch wel 300 a 400 mm. Handig zijn zoomlenzen zoals de genoemde 50-500 of een 70-400, 100-400, 150-500 etc.
De foto's hierboven zijn gemaakt met een 70-200/2.8 objectief met 2x teleconverter.
Hotliner Henry heeft een prachtige foto geschoten, vind ik, van de Mustang van Eric Kennis.
Foto staat bij Meetings van de paas meeting bij modelvliegclub 'De Valken'