Ik was al een tijdje op zoek naar een perfecte zonnebril speciaal voor het vliegen. Op zich had ik een aardige zonnebril (Serengetie) maar die voldeed niet tijdens het vliegen. S`avonds als de wind gaat liggen zijn er vaak perfecte en mooie omstandigheden op te vliegen. Het enige nadeel is laag hangende zon.
Ik wou graag een zonnebril die was opgewassen tegen extreem zonlicht.
Na advies van enkele forumgebruikers heb ik een bril gekocht van het merk Zurich sunglasses. Afgelopen weekend heb ik daar een zonnebril besteld en zojuist (donderdag) werd het pakketje bezorg uit Amerika. Het is een geweldig product voor een zeer betaalbare prijs van 69 dollar. Als je een bril moet hebben kijk maar eens hun site.
Zurich Sunglasses
Overigens hebben ze ook speciale bril over bril modellen, specifiek bestemd voor de brildrager onder ons.
Ik wou jullie dit product niet onthouden,
Groetjes, Mrlavo
Ik wou graag een zonnebril die was opgewassen tegen extreem zonlicht.

Na advies van enkele forumgebruikers heb ik een bril gekocht van het merk Zurich sunglasses. Afgelopen weekend heb ik daar een zonnebril besteld en zojuist (donderdag) werd het pakketje bezorg uit Amerika. Het is een geweldig product voor een zeer betaalbare prijs van 69 dollar. Als je een bril moet hebben kijk maar eens hun site.
Zurich Sunglasses
Overigens hebben ze ook speciale bril over bril modellen, specifiek bestemd voor de brildrager onder ons.

Ik wou jullie dit product niet onthouden,
Groetjes, Mrlavo
Laatst bewerkt: