Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is eerlijk de waarheid. Ik lieg niet.
Ik vertel hier de waarheid.
Meer woorden kan ik mij vanuit mij studententijd niet herinneren. Ik sta hier niet te liegen.
Vertrouw me gewoon oke
hopelijk kan je snel met die speeders overweg want...
Bij mij moeten wielen body hebben. Proportie, bedoel... een F1 wagen op trolley zwenkwieltjes... oogt als een sloper...
Hoi Wil,
Ik wil toch iets kwijt en iets vragen en ik hoop dat je mij niet als een enorme zeikerd gaat zien maar.....
Je wilt graag leren vliegen om met snelle kisten te vliegen. Het komt niemand aanwaaien, niemand is geboren met de benodigde kennis, dus dan is het zaak goed te kijken en goed te luisteren naar hen die het wel al geleerd hebben, of op z'n minst een beetje onder de knie hebben.
En het lijkt soms alsof jij niet wilt leren of niet wilt luisteren.
Je zal nergens een staartwielkist zien met een dergelijk in 2en gezaagd landingsgestel onder een vleugel geschroefd, zonder dat daar een speciale aanpassing in de vleugel voor is gedaan.
Iedereen heeft al gezegd dat het niet gaat werken zoals je het wilt proberen, zelfs jouw persoonlijke tutor GJ heeft dat gezegd.
En toch schroef je die poten er zo op.....dat snap ik niet.
Ik snap dat je graag eigenwijs bent en graag zelf wilt leren en ervaren maar op deze manier alle adviesen en tips aan de kant schuiven begrijp ik niet.
Als ik naar mijn persoonlijke leercurve kijk: ik heb 1 middag instructie van mijn vader gehad op het duin, met uitleg waar ik op moet letten en wat ik vooral niet moet doen en met mijn eerste kistjes heeft hij mij geholpen met in en afstellen. Daar heb ik naar geluisterd en toegepast totdat ik er zelf een beetje gevoel voor kreeg. Ik ben er een beetje bij gaan motorvliegen, om te slepen net mijn maatjes, maar daar heb ik nooit ook maar 1 dag les in gehad. Ik heb het moeten leren van kijken naar de anderen, kijken naar hoe andere modellen in elkaar zitten en kijken hoe anderen ermee vliegen, luisteren naar wat anderen zeggen en dat na doen.
(Zo leer ik in dit draadje steeds weer een beetje bij)
Luisteren en kijken naar anderen is voor mij hier het allerbelangrijkste en dat lijk je met enige regelmaat volledig niet te doen en mijn vraag is dan: waarom doe je dat niet?
Ik voorzie na je eerstvolgende vlucht met de Curare weer problemen met uitgebroken onderstellen als je alleen maar in de vleugelhuid hebt geschroefd en dat is je allemaal verteld en tóch doe je het
Waarom?
Verder geniet ik en leer ik van jouw topics en jouw doorzetttingsvermogen hoor!
Ga zo door en hopelijk kan je snel met die speeders overweg want daar is het je uiteindelijk om te doen...succes!!![]()
Daar heb ik ook geen actieve herinnering aan....heel gek allemaal`niet luisteren en kijken naar anderen´ ? Dat zit helemaal niet in mijn herinnering. Ik heb dus niks verkeerd gedaan.
GJ functie elders dan maar
Mij wel. De verkoper is heel slim..... om zoveel geld te vragen en ook nog te krijgen.Waarom het zo extreem duur is, is me niet helemaal duidelijk.