Dat laatste... laatst een schrikbarende docu op ZDF...
zal je niet snel zien in de EU... Word je treurig van...
zal je niet snel zien in de EU... Word je treurig van...
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En nu ga ik kijken hoe Trump een coup pleegt of de US in een burgeroorlog terecht komt..
Zou kunnen... Zou ook te maken kunnen hebben met dat motoren met achteruitlaat veel minder symetrisch spoelen vanwege de draairichting van de krukas (de in de vliegrichting gezien linkse Schnürle-poort krijgt meer mengsel te verwerken dan de rechtse, en in de boostpoort stroomt het ook niet helemaal rechtstandig door het midden). Maar dat durf ik echt niet te zeggen, of dat de reden is. Handwerk zou een net zo geldige verklaring kunnen zijn, al denk ik dat er voldoende Specials verkocht zijn om er een productiemachine voor om te stellen.En niet bij een ring? De verbeterde doorstroming van gassen is niet 100% symmetrisch/gespiegeld,
De andere helft is minder diep ingeslepen. Dat zou kunnen duiden op handwerk? De motoren zijn genummerd.
Veel leuker dan een Stella opvoeren...Hartstikke leuk.
Veel leuker dan een Stella opvoeren...
En hij liep vermoedelijk ook 1:5 en had iedere 3000 km nieuwe zuigers nodig...De TZ was een echte racer, de TZR was een wegmotor maar liep wel 218 km/u