Oei... dát kunnen we niet hebben natuurlijk...Ik begin al bijna net zo slim als jullie te worden. Als het uit de hand loopt, gewoon zeggen hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oei... dát kunnen we niet hebben natuurlijk...Ik begin al bijna net zo slim als jullie te worden. Als het uit de hand loopt, gewoon zeggen hoor.
Is dat de reactie van Peter of zijn zoon Henning ?
Ik heb Henning getracht te contacteren maar ij is niet actief op messenger en facebook, als jij contact met Peter hebt, zou jij hem eens kunnen vragen naar de uitslagen en CG van zijn Flash-Light ?
Meestal hoor je dat andersom... dat rompen voor electro volledig uit elkaar rammelen van de trillingen van een brandstofmotor...Er zijn zelfs rompen gesneuveld omdat ze gemaakt waren voor een brandstofmotor maar er een electromotor op gezet werd en die verdraaiden de rompen zo dat het uit elkaar viel.
Meestal hoor je dat andersom... dat rompen voor electro volledig uit elkaar rammelen van de trillingen van een brandstofmotor...
Ja, zelf proberen, dat gaat het worden.
Elk toestel vliegt ook weer anders en wat is je persoonlijke voorkeur, speelt ook mee.
Ik begin al bijna net zo slim als jullie te worden. Als het uit de hand loopt, gewoon zeggen hoor.
Nog even en je bent zo slim dat we je Willy Wortel noemen![]()
Is dat de reactie van Peter of zijn zoon Henning ?
Ik heb Henning getracht te contacteren maar ij is niet actief op messenger en facebook, als jij contact met Peter hebt, zou jij hem eens kunnen vragen naar de uitslagen en CG van zijn Flash-Light ?
Ik heb een tijdje geleden nog gemaild met Hanno zelf.
Maar ik denk dat Hanno het niet op zijn modellen had vanwege het koppel van de motor.
Hij vloog de Curare met een 11" propje, dat levert geen moment.
Bij een electromotor kan het wel.
Die versnelt en vertraagt ook sneller dan een brandstofmotor.
Er zijn zelfs rompen gesneuveld omdat ze gemaakt waren voor een brandstofmotor maar er een electromotor op gezet werd en die verdraaiden de rompen zo dat het uit elkaar viel.
GJ
Goed om te horen..
Kleine stapjes per keer veranderen Wil, net zolang tot je de kist heerlijk vind vliegen..
Heb je trouwens gevlogen met de Xtra of met de Currie
Die snap ik even niet, maar ik ben nogang niet zo slim als jullie[emoji14]Vandaag lekker kunnen vliegen. Geen enkele last van windkracht 4. En morgen weer.
Dan gaat de expo terug naar 25% en woensdag gaan we de uitslagen kleiner zetten.
Die snap ik even niet, maar ik ben nogang niet zo slim als jullie[emoji14]
Je hebt lekker gevlogen, maar je gaat wel de uitslagen kleiner zetten?
Kan me helemaal voorstellen dat dat fijn is...Lekker: Eindelijk is het landingsgestel in orde.
Lijkt me, afgaand op je eerdere opmerkingen over het vlieggedrag, een goede keuze. Niet te veel tegelijk, en niet allebei tegelijk...Nieuw: Zowel de expo als de uitslagen gaan omlaag.
Kan me helemaal voorstellen dat dat fijn is...
Ik had anderhalf jaar terug 8 keer achter elkaar dit:
en dat is echt uitermate frustrerend...
Lijkt me, afgaand op je eerdere opmerkingen over het vlieggedrag, een goede keuze. Niet te veel tegelijk, en niet allebei tegelijk...
Vlieg je nu zelfstandig Wil?
Ik heb Wil het advies gegeven met weinig expo te beginnen en ook met kleine uitslagen.
Dat is beter dan met grote uitslagen en veel expo te beginnen, zoals ie nu doet.
En dan de kist op zijn smaak aan te passen, Wil is geen kunstvluchtpiloot.
GJ