Jezus, GJ, wat een berichten....
Heeeel veel sterkte, en beterschap!
Heeeel veel sterkte, en beterschap!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wil had gisteren al het ziekenhuis gebeld.
En afgelopen nacht was de zwaarste nacht van mijn leven.
En nu eigenlijk nog steeds.
Ze hebben bij het plaatsen van de stent een sneetje moeten maken, dat is gaan bloeden en hebben ze gedicht.
Maar dat is weer open gegaan.
Dus vannacht zijn ze weer met de camera naar binnen gegaan nadat ik 2 liter bloed opgekotst had.
Alleen zonder roesje want er was geen anestesist.
Man wat een pijn.
En ze kregen het niet dicht.
Pas na 45 minuten bloed overgeven, soms geen adem kunnen halen was het redelijk dicht.
En een uur na de ingreep poepte ik bloed, en nu nog steeds.
Het gaat niet echt goed,
GJ
man, ik leef met je mee... Vreselijk!Ja, ik lag te trillen van de pijn en als je niet kan ademen en ook niets kan zeggen omdat er een slag en een bijtring in je mond zit is dat heel eng.
Ik voel me nu beroerder dan na de transplantatie, en dat is 1 van de heftigste operaties die ze kunnen doen.
Spaar je krachten nou eerst maar eens voor je herstel, de rest komt later wel.Ja, ik lag te trillen van de pijn en als je niet kan ademen en ook niets kan zeggen omdat er een slag en een bijtring in je mond zit is dat heel eng.
Ik voel me nu beroerder dan na de transplantatie, en dat is 1 van de heftigste operaties die ze kunnen doen.
En ik ga de artsen even aanspreken op hun coronabeleid.
Ik kom uit Duitsland, moet dan in isolatie.
Maar hier zitten jullie met 250 incidenten per 100000 en waar ik zit 30 per 100000.
Dus ik word gestraft omdat ik uit een veiliger land kom.
Dus er gaan 2 klachten naar het ziekenhuis.
GJ
Gisteren heb ik de anti corona vaccinatie gehad. Vandaag heb ik "last" van de daarbij horende verschijnselen. Dat is goed, het hoort zo want het geeft aan dat je lichaam, je immuunsysteem, hard aan het werk is.
Vandaag ben ik bijna niet buiten geweest behalve vanmorgen vroeg om wat boodschappen halen. Ik voel me gewoon niet lekker.
Maar wanneer ik dit allemaal lees is het me heel duidelijk dat ik totaal niets heb om over te klagen. Ik ben juist blij omdat ik nu een stuk minder bang hoeft te zijn voor corona.
Mensen allemaal heel veel sterkte toegewenst, ik moet stoppen met het "zielig" voelen en gewoon lekker vroeg naar bed gaan zodat ik morgen weer een stuk beter zal zijn.
Man konden jullie dat ook maar.....
Hoewel het vermoedelijk voor jou wat sterker is dan voor anderen, denk ik niet dat je alleen staat hierin.Aan mij vreet de onzekerheid, dat ik niet weet hoe het met Gert-Jan gaat.
Heb je niets meer van hem gehoord, Wil?Dat zijn zeer mooie woorden Ernst, recht uit het hart.
Aan mij vreet de onzekerheid, dat ik niet weet hoe het met Gert-Jan gaat.
En ik zou willen helpen, maar dat kun je niet. Je bent volstrekt machteloos.
Heb je niets meer van hem gehoord, Wil?
Die stilte voelt niet goed!