Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee niet te vergelijken. Maar las wat minachtend over schuim haha.
Ik denk dat die dikke 6s 6000mah pakketten ook al snel 8a900 gram wegen. Zal morgen eens kijken wat mijn 3700 pakketten wegen.
Hoelang kan je nu vliegen op 1 accu Wil?
Een pakket weegt 838 gram. GJ vroeg ook al of ik lichtere lipo´s had.
Ze zijn 5000 mAh en de vliegtijd is 6-8 minuten, voor mijn gevoel lang genoeg.
Wil krijgt kapsones. Veel gekker moet het niet worden.
Je barst gewoon van zelfvertrouwen.......
Idd veel meer oefenen, stijgen rondje vliegen en de het landingstraject in. Doorstarten en herhalen, iedere keer verbeteren. Iedere keer bij jezelf nagaan wat kan ik anders doen.Circuit ruimer maken maakt hem niet langzamer maar je kan minder steil aanvliegen.
Misschien kan hij wel langzamer vliegen dan jij doet.
Dat heb je nog steeds niet geprobeerd en dat roep ik al 2? Jaar.
Ja, 1 keer maar dat moet je echt een paar keer doen tot je echt weet hoe langzaam hij kan.
1 keer helpt niet, minimaal 10 keer per dag, een paar dagen lang.
Net zo lang tot je weet wanneer ie overtrekt.
GJ
Idd veel meer oefenen, stijgen rondje vliegen en de het landingstraject in. Doorstarten en herhalen, iedere keer verbeteren. Iedere keer bij jezelf nagaan wat kan ik anders doen.
Dit kan natuurlijk, voor safety, ook op hoogte. Maar maak er een gerichte oefening van. Herhalen, herhalen, net als in de muziek.
En natuurlijk vergeten we de mais en crosswind en bomen. Daar gaat het niet om. West-oost is niet moeilijker dan Oost-West traject. Het is iets anders maar in de Final precies hetzelfde.
Hang in there!
en hoe is het gegaan Wil ??
waha ja nu je het zegt, is idd een bericht van vandaag![]()
Die komt best steil binnen lijkt me?Curare... kijk eens hoe deze binnen komt? Goed bestuderen en vergelijken met jouw kist.
Deze haalt de 4 kg niet op elektrisch?
Als die van jou een hond van een kist is. pik er dan een moderne een als deze op.
Dan heb je vliegplezier?
Curare... kijk eens hoe deze binnen komt? Goed bestuderen en vergelijken met jouw kist.
Deze haalt de 4 kg niet op elektrisch?
Als die van jou een hond van een kist is. pik er dan een moderne een als deze op.
Dan heb je vliegplezier?