De perikelen van WdeW;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, ik had niet zo´n jong dynamisch afgetraind lichaam verwacht :D.
Heb je ook een foto van je vrouw?
Haha......daarom hang mijn zender vóór mijn buik. Dat verbergt een hoop! Bij jou is het al te laat, daar moet de zender op de buik zo te zien, anders zijn je armen tekort [emoji13]
Mijn vrouw......zucht......
wpid-4693161173_53b83effd4_b.jpeg

Hahaha, Arnold is aan het trollen.
Morgen gaat Wil weer lessen met Willem, ben benieuwd of die de vorderingen kan zien.
En Wil... Ruim vliegen en tijd nemen voor de figuren en voorbereiding.

GJ

Even wat inside info:
Wil zat hier 's middags in de tuin al cognacjes en zo weg te drinken en dan tijdens het eten een baco.
En steeds jovialer worden tegen de bediening die op een gegeven moment ook leuk tegen hem ging doen, duitsers hebben toch wel humor.
Eind van de avond de rekening, met 3 man eten en drinken, nog geen 40 euro.
En Wil zijn collega, B. heeft ook nog geholpen bij reparatie van een Honda Goldwing.
Wil zat op een randje zich te verbazen over die motorfiets, dat ie radio, cruisecontrol en zo had.
De buren vroegen nog, zijn die 2 Hollanders weer weg?
En hoe vonden ze het?
Dus ze hebben zich netjes gedragen en mogen terugkomen.
Ik ben weer door 2 modelvliegers benaderd, 1 komt uit Italie terug van vakantie en komt hier vliegen, de andere komt een paar dagen op vakantie vanuit Nederland.

GJ

Heh, heh, eindelijk hoor. Ik zit al dagen te wachten op een positief geluid uit de Eifel.
Komen daar de twee leukste, gezelligste, vriendelijkste vliegers uit Nederland, maar complimentjes ho maar.
Hele dagen en nachten hebben wij in spanning gezeten of we nog een keer terug mogen komen :D.
Omdat wij niet de meest ijverige leerlingen zijn (van 64 en 66 jaar) vreesden wij het ergste.
Wij komen zeker terug. Ik om met iets snels te vliegen.

Van spanning vandaag was geen sprake, brevetoefeningen doorgenomen en Wil heeft ze netjes gevlogen. Z'n harnas zorgt ervoor dat z'n schouders van z'n oren blijven.
Ziet er gedegen uit. Met onze Z-O windrichting is het nog n beetje uitvogelen hoe je het beste kunt landen maar dat komt ook helemaal goed.
Morgen wind uit O, dus helemaal geen problemen.
Bijna klaar voor het examen [emoji106].

Van spanning vandaag was geen sprake, brevetoefeningen doorgenomen en Wil heeft ze netjes gevlogen. Z'n harnas zorgt ervoor dat z'n schouders van z'n oren blijven.
Ziet er gedegen uit. Met onze Z-O windrichting is het nog n beetje uitvogelen hoe je het beste kunt landen maar dat komt ook helemaal goed.
Morgen wind uit O, dus helemaal geen problemen.
Bijna klaar voor het examen [emoji106].

Bedankt voor je leuke bericht Willem.
Als de wind uit het Oosten of het Westen komt, verwacht ik ook geen problemen. Maar nu moesten mijn kleine hersentjes overuren maken en dat bij 35 graden celsius.
Het saxofoonharnas is nog even wennen, maar werkt zeker beter. Alleen die grote bobbel, van een kilo of 10, er onder zit in de weg. Afvallen dus.
Al hoewel ik, ´s avonds onderuit gezakt op de bank, de bobbel gebruik als bijzettafeltje. Mijn glas past er precies op. Vooral als er een baco in zit :D.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back