Je hebt een punt.
Maar Wil heeft nooit de basis geleerd.
Misschien vind ie dit wel lekker.
Zelf heb ik de zender ergens op heuphoogte.
Als ik hem hoger hou dan ga ik krampachtig vliegen.
Maar ik heb zijn leraren bij de Hawks al gemaild, Wil kan vliegen.
Ik zou zo tekenen voor zijn brevet.
Leren vliegen leer je pas later, hij beheerst het model.
Rare is dat men schijnbaar op de club niet START en LANDING roept.
Volgens mij is dat wel een breveteis.
Brevet is geen vliegbrevet maar veiligheidsbrevet, dus als jij je model vanaf het uit de auto halen tot in de auto zetten veilig behandeld dan kan je je brevet halen.
GJ
Soms hou ik de zender omhoog, als ik hard moet werken om een belletje te pakken wat eigenlijk en waarschijnlijk geen belletje is.
Tijdens de wedstrijd heb ik wel een 3-punts zenderstrap gebruikt, die is zeer ontspannend en daar voel je ook niets van, zo'n neckstrap vind ik niets in je nek, nu vlieg ik weer zonder maar heb altijd mn 3-punts-houder in de auto liggen.
Ik betrap me ook wel eens op het krampachtig staan. Jezelf steeds blijven corrigeren op houding en blijven ontspannen is hier het advies. Bij sommige waar ik het zie zal ik het altijd even aangeven.
De examencommisie zal op de hoogte gebracht worden bij The Hawks, als GJ het zegt dan is het zo

START en LANDING wordt zeker ook bij onze club geroepen (of zouden ze moeten roepen). Sommige lijken het te vergeten in de hitte van de strijd

Zoals je ook netjes bij de piloten komt staan en vraagt of je (erbij) mag/gaat starten.
Allemaal van die ongeschreven regeltjes.