Wil heeft hier dingen gezien die hij nog nooit gezien heeft, Willemien trouwens ook.
Ze waren overrompeld door de ruimte die hier is, het groen, de natuur, de rust.
En natuurlijk het heerlijke eten in de Pappelhof.
Zondag zijn we op de club wezen vliegen, daar heeft Wil voor het eerst aan de helling gevlogen, OK, het droeg niet maar je ziet je model op ooghoogte voorbij vliegen, dat is altijd een rare ervaring.
En Willemien vond met haar verrekijker allerlei vogels die ik zelfs met een telescoop niet eens zou zien.
Gisteren zijn we achter mijn huis wezen vliegen, ook een lichte helling en de wind stond schuim op de helling, het droeg een beetje maar niet genoeg voor de Blizzard.
Daar gingen de loopings ook prima.
Daarna voor mijn huis in de tuin nog even de Massimo half in elkaar gezet, een stabilo gesneden met de cnc schuimsnijder, Wil wist niet wat ie zag.
En nog even op het terras bij het hotel wat gegeten en gedronken.
Het was erg gezellig en hopelijk heeft ie wat geleerd.
GJ
Ze waren overrompeld door de ruimte die hier is, het groen, de natuur, de rust.
En natuurlijk het heerlijke eten in de Pappelhof.
Zondag zijn we op de club wezen vliegen, daar heeft Wil voor het eerst aan de helling gevlogen, OK, het droeg niet maar je ziet je model op ooghoogte voorbij vliegen, dat is altijd een rare ervaring.
En Willemien vond met haar verrekijker allerlei vogels die ik zelfs met een telescoop niet eens zou zien.
Gisteren zijn we achter mijn huis wezen vliegen, ook een lichte helling en de wind stond schuim op de helling, het droeg een beetje maar niet genoeg voor de Blizzard.
Daar gingen de loopings ook prima.
Daarna voor mijn huis in de tuin nog even de Massimo half in elkaar gezet, een stabilo gesneden met de cnc schuimsnijder, Wil wist niet wat ie zag.
En nog even op het terras bij het hotel wat gegeten en gedronken.
Het was erg gezellig en hopelijk heeft ie wat geleerd.
GJ