arnoldw
Vriend van modelbouwforum.nl
mooi werk,
heb je nou voor de neerhouder schroefdraad geprint, begrijp ik dat goed?
Nee ik zal een tekening maken van de neerhouder dan wordt het vanzelf duidelijk.
MVG
Arnold
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
mooi werk,
heb je nou voor de neerhouder schroefdraad geprint, begrijp ik dat goed?
Ik sluit me helemaal aan bij Joost. Mooi werk hoor Arnold! Als je niet beschikt over een draai/freesbank of een 3D printer ben je als eindgebruiker vrij snel klaar (boot niet meer bruikbaar om mee te zeilen). Feitelijk is deze boot zo niet geschikt voor verkoop als ik lees wat je in korte tijd moet repareren en modificeren. Maak de boot 2 of 3 tientjes duurder en je hebt voor nog steeds relatief weinig geld een prachtige boot.
Jan-Willem
Ik denk dat ik ook wel mag reageren!Als je de mast voorover zet komt het zeildrukkingspunt meer naar voren te liggen en wordt de boot lijgieriger( valt dan meer af),achterover wordt hij loefgieriger.Beide zijn dus van invloed op het grtz Bel10isola, vraag je ,wat doet het in de trim als je de mast een stukje voor over zet of achter over,beinvloed je daar de werking op het roer veel mee ?vgr tonsr