Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De bonsai was veeeeeeel te zwaar met drie celletjes uit de 9V batterij.. Ik heb een van mijn 2S1P 100mAh lipo accuutjes omgesoldeerd naar twee stuks 1S1P 100.. Perfect in balans nu!
De celletjes gebruik ik straks wel in een " volwassen" DLG.. Even sparen, daar heb ik op dit moment nog geen geld voor
leeuuk... maar 't is niet het moment voor mij. (heb tijdelijk maar 1 hand, dat bouwt & vliegt slecht).
Sympatieke site overigens... (ik ben Frans bevooroordeeld...) maar zijn zijn prijzen nou een beetje competitief met wat er uit oostelijker streken komt?
ik heb zojuist die kferret in elkaar gegooid (nog niet letterlijk maar dat zal ook nog wel gaan gebeuren)
ik heb hem nog niet gevlogen en dat gaat waarschijnlijk wel dit weekend gebeuren, als ik een mooi vlieg plekje kan vinden.
ik zal kijken of ik morgen nog tijd heb om even een fototje te plaatsen.
mvg
Jacar
ps. wordt mijn eerste zwever (dus ook dlg) en het leren zal wel met veel vallen gepaard gaan, maarja voor amper een 10tje is dat ook niet zo erg
ik heb afgelopen weekend nog wel een poging gedaan tot een maiden, maar het waaide te hard en ook nog is niet uit een handige hoek..., dus dat heeft enkel geleid tot een afgebroken staart (verder geen erge schade ofzo).