Ho ho...
We krijgen hier weer de standaard "goedkoop is ook goed" discussie..
We hebben allemaal een mening
we hebben allemaal gezond verstand
De waarschuwingen zijn er
Ga je er alsnog cheap ass spul in zetten, ok, maar vlieg er dan ook naar.
zeker met inverted vliegen ga je gewoon regelmatig power van de servo vragen, en als je even je pitch management niet op orde hebt, krijgen ze een oplazer.
met de pootjes omlaag krijgen ze ook een oplazer bij een stevige hoogteval oid, maar een heel stuk minder
misschien strip je daarom de goedkope versies regelmatig..
Met mijn kunsten zie ik al dat de heli constant heen en weer geslingerd wordt door mn foute pitch management, terwijl dit met de pootjes omlaag absoluut niet het geval is
zeker flippen vergt gewoon veel van de servo's
volgende, ik ben ook inverted aan het oefenen, maar ik crash hier alleen mn mcpx mee
en dat is alleen omdat ik die veels te laag houdt (en hij erg klein is, ben ook niet bang om hem laag te houden)
waarom ga je niet hoger zitten?
de klassieke 3 vergissingen hoog..
ook mijn 450 kan erg enthousiast de andere kant op schieten als ik weer s mis zit, maar die heb ik ruim op tijd weer in de vingers voor hij bij de grond is
ook vooraf de escape bedenken als je iets doet werkt erg prettig
dan voorkom je die "shithetgaatmiswatgaiknueensdoen" gedachtenbevriezing..
We krijgen hier weer de standaard "goedkoop is ook goed" discussie..
We hebben allemaal een mening
we hebben allemaal gezond verstand
De waarschuwingen zijn er
Ga je er alsnog cheap ass spul in zetten, ok, maar vlieg er dan ook naar.
zeker met inverted vliegen ga je gewoon regelmatig power van de servo vragen, en als je even je pitch management niet op orde hebt, krijgen ze een oplazer.
met de pootjes omlaag krijgen ze ook een oplazer bij een stevige hoogteval oid, maar een heel stuk minder
misschien strip je daarom de goedkope versies regelmatig..
Met mijn kunsten zie ik al dat de heli constant heen en weer geslingerd wordt door mn foute pitch management, terwijl dit met de pootjes omlaag absoluut niet het geval is
zeker flippen vergt gewoon veel van de servo's
volgende, ik ben ook inverted aan het oefenen, maar ik crash hier alleen mn mcpx mee
en dat is alleen omdat ik die veels te laag houdt (en hij erg klein is, ben ook niet bang om hem laag te houden)
waarom ga je niet hoger zitten?
de klassieke 3 vergissingen hoog..
ook mijn 450 kan erg enthousiast de andere kant op schieten als ik weer s mis zit, maar die heb ik ruim op tijd weer in de vingers voor hij bij de grond is
ook vooraf de escape bedenken als je iets doet werkt erg prettig
dan voorkom je die "shithetgaatmiswatgaiknueensdoen" gedachtenbevriezing..