WillydeWoofer
Forum veteraan
Er zit nu schroefdraad op de stuurstang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb zoiets 1 keer eerder gezien. Dat was op ProWing.Even oftopic.
Dit vind Wil wel leuk om te zien denk ik.
Ik heb zoiets 1 keer eerder gezien. Dat was op ProWing.
Een kwart van dit vermogen lijkt me meer dan genoeg.
....
Even op hun site gekeken en 450km/uur is net ietsje te snel voor mij![]()
Ik vrees dat de Avionik ook dergelijke snelheden haalt.Met een kwart vermogen zal hij nog rond de 280 km/h kunnen gaan. Ook vlot.
Met 0.25^1/3 x 450 = 283.5 km/h
Ik geloof niet dat ik dat haal. Eerder 1500Watt als ik het goed heb.Een Avionik met de 'normale' 7 kW in wedstrijd uitrusting haalt dat makkelijk.
Dat weet ik wel zeker. Gert-Jan heeft dat allemaal al eens uitgerekend.7kW in een pylon model lijkt me ook wat veel. Dat is eerder voor de B modellen.
Dat is precies wat GJ ook zei. Ik zal de notities daarover eens opzoeken.1500W in een avionik is voor jouw prima, dan raak je hem niet onbedoeld kwijt maar kan je wel lekkere snelheden halen
En een motor die 1500W kan leveren kan je ook een lichtere prop op zetten zodat je niet het volle vermogen aan boord hebt, dit kan je langzaam aan opbouwen door steeds een wat snellere prop te monteren
We doen niet aan schuldgevoel Bertus.Misschien ten overvloede, ik heb dat filmpje niet geplaatst om Wil een model te laten zien waar hij naar toe moet werken, maar gewoon om even te genieten.
Ik kreeg een beetje een schuldgevoel al is dat te onrechte.
Ik zou dat ook niet kunnen.We doen niet aan schuldgevoel Bertus.
Je filmpje is voor mij onhaalbaar. Als ik het gevoel dat ik snel vlieg, ben ik al lang tevreden.
Probleem van de kleur is ook al opgelost, gewoon zwart dusIk heb zoiets 1 keer eerder gezien. Dat was op ProWing.
Een kwart van dit vermogen lijkt me meer dan genoeg.
Ik zou hem meteen aan gort vliegen.
Met open mond heb ik zitten kijken.
Even op hun site gekeken en 450km/uur is net ietsje te snel voor mij![]()
ik begrijp je gevoel maar dat was niet nodig (zoals herr Willie al aangaf)Misschien ten overvloede, ik heb dat filmpje niet geplaatst om Wil een model te laten zien waar hij naar toe moet werken, maar gewoon om even te genieten.
Ik kreeg een beetje een schuldgevoel al is dat te onrechte.
tja, ik heb me ook vaak bezig gehouden met goed zichtbare kleuren, maar ik merk bij mezelf wel verschil in zichtbaarheid, maar omdat je zelf het model vliegt zie je toch wel hoe hij vliegt... en al zou je hem ff kwijt zijn dan is een rol al voldoende om te schakelen naar juiste positie van je modelProbleem van de kleur is ook al opgelost, gewoon zwart dus![]()