De snelle avonturen van WdeW

Ik heb geleerd met een instelhoek meter te werken. De vleugels zitten er nu netjes op.
Dit wordt WdeW 3.0
20250606_094256.jpg

Ome Jan belt net dat er een blokje moet komen onder de twee boutjes aan de voorkant, omdat op die plek veel kracht komt te staan.

Even oftopic.
Dit vind Wil wel leuk om te zien denk ik.
Ik heb zoiets 1 keer eerder gezien. Dat was op ProWing.
Een kwart van dit vermogen lijkt me meer dan genoeg.
Ik zou hem meteen aan gort vliegen.
Met open mond heb ik zitten kijken.

Even op hun site gekeken en 450km/uur is net ietsje te snel voor mij ;)

Laatst bewerkt:
1500W in een avionik is voor jouw prima, dan raak je hem niet onbedoeld kwijt maar kan je wel lekkere snelheden halen
En een motor die 1500W kan leveren kan je ook een lichtere prop op zetten zodat je niet het volle vermogen aan boord hebt, dit kan je langzaam aan opbouwen door steeds een wat snellere prop te monteren

Misschien ten overvloede, ik heb dat filmpje niet geplaatst om Wil een model te laten zien waar hij naar toe moet werken, maar gewoon om even te genieten.
Ik kreeg een beetje een schuldgevoel al is dat te onrechte.

1500W in een avionik is voor jouw prima, dan raak je hem niet onbedoeld kwijt maar kan je wel lekkere snelheden halen
En een motor die 1500W kan leveren kan je ook een lichtere prop op zetten zodat je niet het volle vermogen aan boord hebt, dit kan je langzaam aan opbouwen door steeds een wat snellere prop te monteren
Dat is precies wat GJ ook zei. Ik zal de notities daarover eens opzoeken.

Misschien ten overvloede, ik heb dat filmpje niet geplaatst om Wil een model te laten zien waar hij naar toe moet werken, maar gewoon om even te genieten.
We doen niet aan schuldgevoel Bertus.
Je filmpje is voor mij onhaalbaar. Als ik het gevoel dat ik snel vlieg, ben ik al lang tevreden.

ik begrijp je gevoel maar dat was niet nodig (zoals herr Willie al aangaf)
zo als dat ding door de lucht knalt zo zou ik wel een hotliner/speeder vliegen, met de Delta van RC-Europe zit ik al aan de max met de T-Motor aandrijving, ik heb pas een nieuwe aandrijving binnengekregen met bijna 3 x zoveel vermogen en ga dit in een Ultra racer van Look frutten, dan ga ik vast wel verbetering merken :D

Probleem van de kleur is ook al opgelost, gewoon zwart dus :)
tja, ik heb me ook vaak bezig gehouden met goed zichtbare kleuren, maar ik merk bij mezelf wel verschil in zichtbaarheid, maar omdat je zelf het model vliegt zie je toch wel hoe hij vliegt... en al zou je hem ff kwijt zijn dan is een rol al voldoende om te schakelen naar juiste positie van je model

maar het is in mijn optiek (mooi toepasselijk woord he) wel zo dat de Carf in mn profielfoto heel goed zichtbaar is, de combi van het extreem wit en fel oranje/rood zie je echt goed

Back