De successen van Willy de Woofer en Pieter de Tweeter.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een beetje een grafisch geheugen.
Heb de hele nacht niet kunnen slapen.
Ik zag de hele tijd een hollands garnaaltje met een 20 liter jerrycan sleuren...

GJ

20 kg houd je niet met een paar vingers, zal er dus best een handje bij moeten.
Dat zal per mens verschillen.
Ik redt het wel, maar iemand die niet gewend is om z'n handen te gebruiken(niet verkeerd bedoelt) zal er meer moeite mee hebben!

20 kg houd je niet met een paar vingers, zal er dus best een handje bij moeten.
Makkie, zelfs met alleen de pinken is het een makkie als er een pink geschikt haakje aan zit.
Er is eerder een kans dat je last krijgt van de rug door een verkeerde til houding.

Vacature,
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan adviseren, welke adviezen ik vanaf heden het best op kan volgen..
Wel adviseer ik deze persoon alleen te adviseren, indien hij zelf de nodige ervaring met de materie heeft.
Deze persoon mag gerust in het buitenland woonachtig zijn.

p.s. Salaris en arbeidsvoorwaarden in overleg.

Mijn advies zou zijn om elk advies eenmalig uit te proberen, voor jezelf besluiten welke werkt en welke niet en vervolgens alle adviezen naast je neer te leggen en lekker doen waar je zelf zin in hebt:thumbsup:

Mijn advies zou zijn om elk advies eenmalig uit te proberen, voor jezelf besluiten welke werkt en welke niet en vervolgens alle adviezen naast je neer te leggen en lekker doen waar je zelf zin in hebt:thumbsup:

Ik overweeg alle adviezen. Meestal heeft GJ de eindregie. Hier gooi ik niet meer alles in de groep. Alleen nog maar "successen". Binnenkort hoop ik vriend en vijand te kunnen verrassen. Oo, wat spannend allemaal.

Ja, hoor. Er is een succes te melden.
De bungee doet het perfect op 6-7 kg.
De kist komt meteen los van de haak. Het rode lintje kan er af. De achterkant kun je ook heel makkelijk vasthouden.
Met twee personen is het wel handig, moet ik zeggen.
We zijn nog even met het zwaartepunt bezig, maar ik heb ook al een paar keer zelf gestuurd.

Ja, hoor. Er is een succes te melden.
De bungee doet het perfect op 6-7 kg.
De kist komt meteen los van de haak. Het rode lintje kan er af. De achterkant kun je ook heel makkelijk vasthouden.
Met twee personen is het wel handig, moet ik zeggen.
We zijn nog even met het zwaartepunt bezig, maar ik heb ook al een paar keer zelf gestuurd.
Goed bezig Willy :thumbsup:
Ben trots op je :D

Fijn dat het lanceren met een bungee ook voor jou werkt.

GJ kan gerust zijn. Ook met lanceren kan en zal er iets fout gaan, en krijgt hij zijn gelijk.

Zelf leg ik het toestel liever op een startkarretje en ga van kiet met een druk van de rechter voet op een pedaal.
Eenmaal opgesteld kun je zonder verdere hulp van start gaan. Vingers aan de knuppels en voet aan de trigger; go.

Het leven van zo'n startkarretje is wel wat anders dan jouw onbezorgd vliegen.
a; iemand moet hem, indien nodig, even van het veld verwijderen.
b; het toestel verlaat, al vliegend het karretje en het karretje wil nog wel eens ongelukkig "parkeren". Een as van verenstaal, een frame van aluminium strips, met popnagels of boutjes, laat alles meestal makkelijk weer plooien.

Ik had al eerder wat plaatjes beloofd, dat beloof ik nu weer.
Morgen
Hoop ik.

ok, maar ik heb het ook al eens zien gebeuren dat een vlieger tijdens de landing zijn eigen grondpen raakt :D

Alles wat je bedenkt, zal ooit een keer gebeuren :goal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back