Dat geloof ik dan weer niet, maar je hoeft het niet te laten zien...Echt wel, zelfs nog met mijn 11e vingertje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat geloof ik dan weer niet, maar je hoeft het niet te laten zien...Echt wel, zelfs nog met mijn 11e vingertje.
Ik heb een beetje een grafisch geheugen.
Heb de hele nacht niet kunnen slapen.
Ik zag de hele tijd een hollands garnaaltje met een 20 liter jerrycan sleuren...
GJ
Dat zal per mens verschillen.20 kg houd je niet met een paar vingers, zal er dus best een handje bij moeten.
Ik heb een beetje een grafisch geheugen.
Heb de hele nacht niet kunnen slapen.
Ik zag de hele tijd een hollands garnaaltje met een 20 liter jerrycan sleuren...
GJ
Makkie, zelfs met alleen de pinken is het een makkie als er een pink geschikt haakje aan zit.20 kg houd je niet met een paar vingers, zal er dus best een handje bij moeten.
Vacature,
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan adviseren, welke adviezen ik vanaf heden het best op kan volgen..
Wel adviseer ik deze persoon alleen te adviseren, indien hij zelf de nodige ervaring met de materie heeft.
Deze persoon mag gerust in het buitenland woonachtig zijn.
p.s. Salaris en arbeidsvoorwaarden in overleg.
Mijn advies zou zijn om elk advies eenmalig uit te proberen, voor jezelf besluiten welke werkt en welke niet en vervolgens alle adviezen naast je neer te leggen en lekker doen waar je zelf zin in hebt![]()
Dit ging toch ook over successen??![]()
Da's toch alleen maar goed?maar soms zijn er perikelen en avonturen. Maar die worden steeds minder.
Da's toch alleen maar goed?
Goed bezig WillyJa, hoor. Er is een succes te melden.
De bungee doet het perfect op 6-7 kg.
De kist komt meteen los van de haak. Het rode lintje kan er af. De achterkant kun je ook heel makkelijk vasthouden.
Met twee personen is het wel handig, moet ik zeggen.
We zijn nog even met het zwaartepunt bezig, maar ik heb ook al een paar keer zelf gestuurd.
Super Wil!
En waar blijven de beelden[emoji2955]?