WillydeWoofer
Forum veteraan
De vorige situatie bestond uit twee 3D geprinte beugels, die achterin de zender vielen. Maar de punten lubberden al snel uit en de boel werd instabiel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou die Xflite voor een auto of boot gebruiken, daarvoor lijkt ie me ideaal.
Ik ken hem niet maar ik denk dat ik schakelaars tekort zou komen op dat ding.
De Taranis achtigen vind ik heerlijke zenders om vast te houden en de Tandem voelt ook heel prettig en is fijn te programmeren.
Dat is ook heel belangrijk, je moet je niet ergeren bij programmeren en ook niet bij het vliegen.
Ik snap eigenlijk zelf ook niet waarom ik niet met een pult een vliegtuig kan besturen maar een vliegtuig bestuur ik met mijn duimen op de knuppels.
Bij een heli heb ik de lange knuppels vast tussen mijn vingers.
Bij een heli stuur ik ook veel minder maar wel met nog veel kleinere uitslagen, ja, ik ben nog van voor de 3D heli tijd.
GJ
Lakken, beitsen, verven? Nog onbekend.
Gewoon zwart spuiten? Vind ik persoonlijk erg mooi.
Ik zal binnenkort eens plaatjes posten van m'n zender met pult
Soms past op de thuisreis het vliegtuig er ook nog bij.![]()
Dit is mijn Stanley vliegkoffer. De zender en de zelfbouw pult kunnen er makkelijk in.
Verder drank, brood, klein gereedschap, etc.
Ik ben het met GJ eens een keertje eens.Pfffff, ik bedoel de originele koffer van de DS12
Pfffff, ik bedoel de originele koffer van de DS12 , maar als jij je gelijk wil dan mag dat hoor.
Ik ben het met GJ eens een keertje eens.
De originele koffer hebben ze zo groot gekozen dat het hele zwikje er in past.
Zo heb ik een indoorvliegtuigtransportkist van 60x100x20 cm excl. de wieltjes.
Groote genoeg om het indoor spul in zijn geheel heel op locatie te krijgen, inclusief de zender en zo.
Ik ben het met GJ eens een keertje eens.
.
Die koffer van Wil vind ik al veel te groot.
Meestal zat alles wat ik nodig had in een rugzakje, incl de zender en had ik een heel klein koffertje om de accu's op te warmen.
Wat heb je nou nodig bij electrovliegen als je alles goed op orde hebt.
GJ
In Duitsland is een firma die een (dure) pult maakt voor de x 20. Die past in de originele zendertas zonder schuim. Moeten de beugels wel scharnieren
Grt.Wim