Beste DLG-ers
Ik zie meer en meer mensen met een hoogtemeter vliegen en vol trots vertellen over de door hen bereikte hoogte. Dit heeft mij het volgende idee gegeven.
De xx meter club
Twee klassen, de mini's en grote DLG's. Ranglijst van bereikte hoogten. Voorwaarde is dat de hoogte is gemeten met een hoogtemeter ergens in Nederland. De vlieghoogte is het verschil tussen de starthoogte en de grootst bereikte hoogte. De hoogte wordt geregistreerd in meters.
Het mooiste is natuurlijk als je een uitdraai van het vluchtverloop hebt en dat hieronder post. Ik beloof de ranglijst in de eerste posting te onderhouden.
Gebaseerd op informatie elders in de forum het eerste beginnetje
Mini's
meter naam
330 Jaap Braam
189 Hans Knippels
122 Ruud de Vreugd
F3K
meter naam
372 Loet Wakkerman
279 Berry
Kom maar op met die vlieghoogten en stoere mannenpraat.
Met vriendelijke groet,
Hans Knippels
Ik zie meer en meer mensen met een hoogtemeter vliegen en vol trots vertellen over de door hen bereikte hoogte. Dit heeft mij het volgende idee gegeven.
De xx meter club
Twee klassen, de mini's en grote DLG's. Ranglijst van bereikte hoogten. Voorwaarde is dat de hoogte is gemeten met een hoogtemeter ergens in Nederland. De vlieghoogte is het verschil tussen de starthoogte en de grootst bereikte hoogte. De hoogte wordt geregistreerd in meters.
Het mooiste is natuurlijk als je een uitdraai van het vluchtverloop hebt en dat hieronder post. Ik beloof de ranglijst in de eerste posting te onderhouden.
Gebaseerd op informatie elders in de forum het eerste beginnetje
Mini's
meter naam
330 Jaap Braam
189 Hans Knippels
122 Ruud de Vreugd
F3K
meter naam
372 Loet Wakkerman
279 Berry
Kom maar op met die vlieghoogten en stoere mannenpraat.
Met vriendelijke groet,
Hans Knippels
Laatst bewerkt: