Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Klopt, omdat dit plaatje in de bouwbeschrijving staat is het wat kleiner. De twee streepjes staan 6 mm uit elkaar (een plankbreedte) en geven aan waar de eerste lat die je aanbrengt zal eindigen.omdat de maat op de tekening anders is dan in werkelijkheid
Dank je koos. Ik dacht als ik straks thuiskom ga ik er wat dieper op in maar dat is nu met jou post verhelderend voor Emiel en kan hij mooi verder.Emiel, kijk eens in Hans Gr zijn verslag bij post #53 en #58 dat zijn heel duidelijke foto's waar je mee verder kan....
Moet goed gaan komen zo
Gr Koos.
Klopt. De planken dienen bij de boeg een beetje over de brede zijde gebogen te worden zodat ze bij de boeg meer horizontaal komen te lopen. Dit is even een lastig ding bij het beplanken.Bedankt, ik ga even in jouw verslag kijken. Maar ik begrijp dan er een bochtje moet komen in het brede gedeelte van de lat. Ik hoop dat dat wil lukken.
Ik ga kijken hoe dat bij jou zit. Emiel
Klopt van die drie planken. Of je gidsplank nog iets laten zakken. Dan hoef je je luizenplecht niet onnodig te verhogen.Ik ga er in ieder geval vanuit dat 3 plankjes boven de 'gidsplank' goed is gezien die 18 mm. Dan moet ik dus daarna gaan ophogen.
Ik vraag mij af of iemand weet waar die kanonsgaten knipper te koop is. Ik heb er nu een paar gedaan maar ik moet er nog vele.