Mooi! Veel mensen laten dit achterwege, omdat je het later niet meer ziet. Maar dit ziet er netjes uit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooi! Veel mensen laten dit achterwege, omdat je het later niet meer ziet. Maar dit ziet er netjes uit!
Vind veel info in boek
Een hollandse tweedekker uit 1660 / 1670
Die wil ik wel inzien want het boek van Winter is onderweg naar mij.Advies van Ab Hoving: beide boeken in de haard gooien. Plannen zijn gebaseerd op foute tekeningen uit de 18e of 19e eeuw.
Ik heb een aardig artikel van hem liggen waarin hij dit onderzocht heeft. Dit kan ik hier niet openbaar plaatsen, maar wie geïnteresseerd is kan een berichtje sturen.
Komt niet van mij, ik praat hier ook maar iemand na.Nou nou dat is radicale taal![]()
Ik heb een aardig artikel van hem liggen waarin hij dit onderzocht heeft. Dit kan ik hier niet openbaar plaatsen, maar wie geïnteresseerd is kan een berichtje sturen.
Blijft ook in 2020 illegaal. Het zal nog net niet copyrightfree zijn. 60 jaar na de dood van de schrijver en of fotograaf volgens mijInteressant stuk hier. Ben ook eelbenieuwf naar de genoemde boeken. Heeft iemand ze digitaal? Tis tenslotte 2020
ook interesant Het levenswerk van Otte Blom
beschrijving van de 7 prov en tekeningen staat op internet
Ik vond het juist wel een grappige uitspraakKomt niet van mij, ik praat hier ook maar iemand na.
Edit: ik moet me dan ook hierbij verontschuldigen - want als je iemand napraat - doe het dan correct. Het betrof het boek Risse von Schiffe des 16. und 17. Jahrhunderts, en niet het boek van Winter.
![]()
Dit is al zeker een mooi begin zo. En heerlijk een doorleefde rommelige werkbank. Hier wordt gewerkt!