Zoals vermeld ben ik van plan om de website op te zeggen i.v.m. de steeds hoger wordende kosten. Maar ik heb inmiddels een oplossing gevonden.... Daar alle documentatie toch mijn eigendom is, kopieer ik de rubrieken Vaardigheden en wetenswaardigheden op de diverse pagina's in 'Sway' van Microsoft, dus niet de bouwverslagen en de rubriek 'zeilen optuigen' want die zijn allemaal ook hier op het forum te vinden. met name alles over het optuigen van de zeilen vind U hier in mijn verslag van de 'Sovereign of the Seas' https://www.modelbouwforum.nl/threads/sovereign-of-the-seas.242187/ vanaf pagina 59.
Dit neemt natuurlijk wat tijd in beslag daar ik ook nog volop bezig ben met het bouwen van de Royal Caroline, maar zodra ik alles klaar heb krijgt U de link naar de pagina's in Sway en zeg ik de website op. (zo gaat er dan toch niets verloren
)
Dit neemt natuurlijk wat tijd in beslag daar ik ook nog volop bezig ben met het bouwen van de Royal Caroline, maar zodra ik alles klaar heb krijgt U de link naar de pagina's in Sway en zeg ik de website op. (zo gaat er dan toch niets verloren

Laatst bewerkt: