Zo zie je maar weer, je doet hier allerlei ideeën opDat is echt heel veel lekkerder dan een gewone oliebol. Heerlijk!!!
Ik denk dat ik vanavond even geen macaroni maak:
Bekijk bijlage 412940

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zo zie je maar weer, je doet hier allerlei ideeën opDat is echt heel veel lekkerder dan een gewone oliebol. Heerlijk!!!
Ik denk dat ik vanavond even geen macaroni maak:
Bekijk bijlage 412940
Da's nou weer jammerHellaas heb ik niet het recept. Dus al 4 jaar geen appelflap meer gegeten
TIP
Als je nog oliebollen over hebt, niet weggooien, maar nieuw leven inblazen. Een beslagje maken van eieren, melk en kaneel, de oliebollen in plakken/schijven snijden en door het beslag halen, in de koekenpan bruin bakken, poedersuiker er op en smullen maar....
Bekijk bijlage 412922 (bijna nog lekkerder dan gewone oliebollen)
https://g.co/kgs/CmSaifDeden we vroeger ook met oud brood. Dat heten dan wentelteefjes. Superlekker!
In het Engels: revolving bitches
Dat is ook zo, is het zelfde recept. Mijn moeder maakte dit vroeger regelmatig, (tegenwoordig gaat oud brood in de klikoDeden we vroeger ook met oud brood. Dat heten dan wentelteefjes. Superlekker!
(tegenwoordig gaat oud brood in de kliko)
Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingenHoho niet hier hoor. Soldaatjes voor bij de snert, heerlijk