De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Moest weer even bijlezen, had een hoop berichten niet ontvangen. Krijg geen meldingen meer van topics die ik volg maar zal misschien in mijn e-mailinstellingen zitten.
Nu weer even lekker 3 dagen vrij. Man wat ben ik aangekomen in de laatste 2 maanden, lijk wel een kilomagneet. En dan lees je hier ook nog wat voor lekkers je allemaal met oude oliebollen kunt doen en hoe je appelflappen moet maken.

Zou het misschien iets kunnen zijn om hier een topic te openen waar iedereen een foto plaats van zijn afgebouwde model(len) zodat we die allemaal nog eens terug kunnen zien. Maar dan wel één mooie foto en geen 5, 6 of nog meer van het zelfde model en misschien de naam van het model en eventueel een klein stukje geschiedenis erbij. En verder geen commentaar op de foto's, hooguit de 'leuk' knop en verder niets, zodat het gewoon iets leuks word om te bekijken en geen discussie. Graag jullie mening....

Laatst bewerkt:
Zou het misschien iets kunnen zijn om hier een topic te openen waar iedereen een foto plaats van zijn afgebouwde model(len) zodat we die allemaal nog eens terug kunnen zien. Maar dan wel één mooie foto en geen 5, 6 of nog meer van het zelfde model en misschien de naam van het model en eventueel een klein stukje geschiedenis erbij. En verder geen commentaar op de foto's, hooguit de 'leuk' knop en verder niets, zodat het gewoon iets leuks word om te bekijken en geen discussie. Graag jullie mening....
Goed idee!

Ik hoop op nog een aantal reacties en indien positief dan zal ik de topic aanmaken.

Mag iedereen dan foto's plaatsen ookal zijn er dan 10 foto's van de duyfken, 7 van de Victory enz als he maar vvan verschillende modellen is?

Zeker, een heel goed idee!

Als je 7 modellen van de Victory hebt, mag je 7 x posten, telkens met 1 foto :)

7 van de Victory enz

Zeer leuk initiatief Piet, maar na een paar maanden weten de (nieuwe) bezoekers niet meer wat de originele bedoeling was en wordt er duchtig geoordeeld en gediscussieerd.:stout:

[QUOTE="Herby63, post: 4125091, member: 21464"
to :)

Zeer leuk initiatief Piet, maar na een paar maanden weten de (nieuwe) bezoekers niet meer wat de originele bedoeling was en wordt er duchtig geoordeeld en gediscussieerd.:stout:[/QUOTE]
Die kans zit erin natuurlijk, maar ik zal met tekst aangeven in de 1e up-date wat de spelregels zijn. En als je verschillende modellen van één schip hebt is dat natuurlijk toegestaan. Discussies worden onverbiddelijk verwijderd;). Maar dit is slechts mijn idee en dat is uiteraard ook geen wet. gezien de animo zal ik de topic starten:)

Ik zal als kleine fabrikant de door mij gemaakte modellen niet plaatsen in deze topic. Er zijn inmiddels genoeg anderen die (zeer) mooie exemplaren van de Kolderstok modellen gemaakt hebben :-)
Mooi initiatief!

Ik zal als kleine fabrikant de door mij gemaakte modellen niet plaatsen in deze topic. Er zijn inmiddels genoeg anderen die (zeer) mooie exemplaren van de Kolderstok modellen gemaakt hebben :)
Mooi initiatief!
Ik kan me hier wel iets bij voorstellen Hans, maar ik heb al vaker gezegd, dat je je modellen altijd een mooie 'oude' look' geeft met een eigen stijl, dus je bent wat mij betreft van harte welkom om ook wat foto's te plaatsen ;)

Zou het misschien iets kunnen zijn om hier een topic te openen waar iedereen een foto plaats van zijn afgebouwde model(len) zodat we die allemaal nog eens terug kunnen zien. Maar dan wel één mooie foto en geen 5, 6 of nog meer van het zelfde model en misschien de naam van het model en eventueel een klein stukje geschiedenis erbij. En verder geen commentaar op de foto's, hooguit de 'leuk' knop en verder niets, zodat het gewoon iets leuks word om te bekijken. Graag jullie mening....
Piet goed initiatief, ik zou zeggen doen :)

Back