TIMBERWOLF
Forum veteraan
Mee eens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat je dan gaat creëren is dat als een topicstarter niet gediend is van een beetje strenge maar positive feedback, deze dan zo van het forum verdwijnt en er mogelijk voor andere gebruikers van dit forum hele waardevolle info verloren gaat.Het zou een mooi idee zijn als in bepaalde forumonderdelen, bijvoorbeeld in Bouwverslagen, de starter van een Bouwverslag zelf ook de moderator kan zijn van zijn/haar eigen bouwverslag.
Misschien is het dan eerder tijd om het team wat uit te breiden met wat vrijwilligers.het forum is ook een beetje te groot om in ieder topic mee te lezen als moderator (of ook wel mod genoemd)
Dus, in de regel moeten wij vertrouwen op mensen die de meldknop indrukken. linksonder ieder bericht.
Voor jezelf misschien Timberwolf maar als je het verslag leest als bezoeker om iets te leren stop je na 2 pagina's al omdat je duidelijk merkt dat je info mist en het verslag heel onsamenhangend is geworden.Vorige forum software was het wel mogelijk ongewenste tekst uit je verslag te halen .
Je hield er een zuiver verslag van over .
Als je een bouwverslag plaatst zou je zelf de regie moeten hebben over de inhoud, het is immers je eigen versslag. Als mensen het daardoor niet interessant vinden is een 2e maar dan wordt het verslag ook minder gelezen dus dat reguleert zichzelf. Daarom pleit ik er voor dat je zelf de moderator moet kunnen zijn van je eigen verslag. Zoals Timber al aangeeft, in vorige versie kon dat blijkbaar wel, waarom nu niet meer is onduidelijk.Voor jezelf misschien Timberwolf maar als je het verslag leest als bezoeker om iets te leren stop je na 2 pagina's al omdat je duidelijk merkt dat je info mist en het verslag heel onsamenhangend is geworden.
Goedemorgen. Bedoel je dit https://www.modelwereld.eu/hout-mod...len/billing-boats-1023-annegre-strip-10-stuksGoedemorgen.
Wie weet de gebruikte houtsoort die BillingBoats gebruikt voor dekplanken?
Het is roodbruin hout: 0,5 mm dik, 5 mm breed en 55 cm lang.
Voor een andere toepassing zoek ik dit hout met een breedte van 10 mm. Of een A4tje fineer.
Aan elkaar lijmen is geen optie omdat het gestoomd moet worden om te torderen en buigen, de lijm wordt zacht als kauwgom.
Handige tip!masten kun je zelf zeer eenvoudig maken met een blok hout en afgebroken decoupeerzaagjes.
In het filmpje zie je ook dat hij een wijsvinger mistWel oppassen dat je je vinger niet kwijt raakt
Heb ze nu een aantal keer gebruikt deze beitels. Maar heb ze al aangepast. Ze zijn toch niet het succes dat je verwacht. De beitels zijn slecht verlijmd en laten los. Dit is wel goed te herstellen met acrylaatlijm.Top.
Gisteren heb ik deze gekregen van Ali, ongeveer 2 weken levertijd. Heb ze al getest en zijn vlijmscherp en ideaal met dit soort werk.
Misschien iets voor jou? Waren maar 10 euro incl. verzending
Bekijk bijlage 424524
het dunste beiteltje is 1 mm breed. En is van Tungsten staal.
Ik heb een andere gezien die deed dit met een beitel en zo'n stuk hout. Bijna hetzelfde. Maar dit gaf een heel glad resultaat. Kijken of ik die nog kan vinden.Het was voor mij meer het idee dat je met spullen waar je denkt niets meer mee te kunnen, toch nog iets kan doen. Zoiets als recycelen.