Stephan Kertész
Forum veteraan
Staat nu goed. De img link stond verkeerd namelijk zo [img[ zal wel net zo zijn gegaan als de padenWelk haakje Stephan ?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Staat nu goed. De img link stond verkeerd namelijk zo [img[ zal wel net zo zijn gegaan als de padenWelk haakje Stephan ?
Hier wordt een bijboot te water gelaten terwijl hij hangt aan 4 takels
Meestal oranje. Maar ik sluit niet uit dat ze er ook in het zwart zijn.En was zo,n bootje dan zwart of oranje?
Dit om de boel nog luchtiger te houden hebben we een mooie nieuwe discussie![]()
Ten eerste schreef ik niet dat ik het vervelend vind om ongevraagd advies te krijgen. Maar wel negatief commentaar waar jij het meeste van kon uitdelen, een keer roepen dat iets prachtig gemaakt was of om een like tegeven was teveel gevraagd. Nee opmerkingen over een kleur die persoonlijk is was meer jouw woord. Kreeg je een keer, omdat ik het genoeg vond om alleen maar trappen van jou na te krijgen, een kritische opmerking terug was het hek van de dam. Ik moest beledigingen slikken terwijl ik enthousiast was en graag dingen uitzoek. Want een discussie eindigde meestal in je hebt de wijsheid in pacht of je privéberichten niet te vergeten. En toen je afscheid nam eerder kwam je met een of ander lulverhaal omdat je beledig was. Niks van waar, het was een normaal meningsverschil. Waar ik niet zo'n punt van maak, maar jij dus wel. Ik voelde me dus ook totaal niet aangesproken in jouw verhaal. Maar de heiligheid gebied dat je schijnbaar met de oude garde het eens moet zijn. Let wel met een paar van die garde. De meesten zijn gewoon aardig. Net als in deze discussie, je deed alle moeite om te bewijzen dat ik onzin aan het verkopen was. Helaas herhaalde ik enkel de woorden van een gewaardeerde historicus.Voor ik jullie ga verlaten nog even dit Stephan.
Dit vind ik nu gewoon een trap nageven aan sommige personen. Natuurlijk is er ongevraagd advies gegeven in je verslagen. Gewoon ter opbouw! Als je sprak over het kraaiennest weet iedereen wat je bedoelde. Dan kwam er altijd heel aardig advies dat dit in het echie de mars heet en alle onderdelen werden erbij genoemd.ik noem zomaar een voorbeeld. Zo heb ik veel benamingen leren kennen gewoon omdat we dachten dat ook jij dit wilde leren wat benamingen betreft.
Sinds jij hier zeeer aanwezig bent met uitspraken zoals IK maar dan ook IK heb het zo gelezen en alles uitgezocht...... je hebt zo een geweldig bord voor je hoofd als ALWETENDE dat meerdere en heel veel meerdere je spuugzat zijn en vervolgens dit prachtige forum verlaten.
Sorry ik heb geen zin meer om hier omheen te draaien tegen je. Het ga je goed. Zoek het uit.. En als tip.... zorg dat je vrienden blijft met de overige mensen hier. Verander je houding en geef soms een excuus.
Waren het dames, ik zou een moddergevecht in bikini adviseren.Dames, dames, dames toch...![]()
Zonder ook goed????ik zou een moddergevecht in bikini adviseren.![]()
hangt van de leeftijd van de dames afZonder ook goed????
75+hangt van de leeftijd van de dames af
hangt van de leeftijd van de dames af
o, in begin 20e eeuws badpak dan? van de kneën tot de hals volledig bedektJa hallo......je zit op een historisch forum hoor, dan kun je rimpels verwachten.
o, in begin 20e eeuws badpak dan? van de kneën tot de hals volledig bedekt