De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Voor ik jullie ga verlaten nog even dit Stephan.
Dit vind ik nu gewoon een trap nageven aan sommige personen. Natuurlijk is er ongevraagd advies gegeven in je verslagen. Gewoon ter opbouw! Als je sprak over het kraaiennest weet iedereen wat je bedoelde. Dan kwam er altijd heel aardig advies dat dit in het echie de mars heet en alle onderdelen werden erbij genoemd.ik noem zomaar een voorbeeld. Zo heb ik veel benamingen leren kennen gewoon omdat we dachten dat ook jij dit wilde leren wat benamingen betreft.
Sinds jij hier zeeer aanwezig bent met uitspraken zoals IK maar dan ook IK heb het zo gelezen en alles uitgezocht...... je hebt zo een geweldig bord voor je hoofd als ALWETENDE dat meerdere en heel veel meerdere je spuugzat zijn en vervolgens dit prachtige forum verlaten.
Sorry ik heb geen zin meer om hier omheen te draaien tegen je. Het ga je goed. Zoek het uit.. En als tip.... zorg dat je vrienden blijft met de overige mensen hier. Verander je houding en geef soms een excuus.

Voor ik jullie ga verlaten nog even dit Stephan.
Dit vind ik nu gewoon een trap nageven aan sommige personen. Natuurlijk is er ongevraagd advies gegeven in je verslagen. Gewoon ter opbouw! Als je sprak over het kraaiennest weet iedereen wat je bedoelde. Dan kwam er altijd heel aardig advies dat dit in het echie de mars heet en alle onderdelen werden erbij genoemd.ik noem zomaar een voorbeeld. Zo heb ik veel benamingen leren kennen gewoon omdat we dachten dat ook jij dit wilde leren wat benamingen betreft.
Sinds jij hier zeeer aanwezig bent met uitspraken zoals IK maar dan ook IK heb het zo gelezen en alles uitgezocht...... je hebt zo een geweldig bord voor je hoofd als ALWETENDE dat meerdere en heel veel meerdere je spuugzat zijn en vervolgens dit prachtige forum verlaten.
Sorry ik heb geen zin meer om hier omheen te draaien tegen je. Het ga je goed. Zoek het uit.. En als tip.... zorg dat je vrienden blijft met de overige mensen hier. Verander je houding en geef soms een excuus.
Ten eerste schreef ik niet dat ik het vervelend vind om ongevraagd advies te krijgen. Maar wel negatief commentaar waar jij het meeste van kon uitdelen, een keer roepen dat iets prachtig gemaakt was of om een like tegeven was teveel gevraagd. Nee opmerkingen over een kleur die persoonlijk is was meer jouw woord. Kreeg je een keer, omdat ik het genoeg vond om alleen maar trappen van jou na te krijgen, een kritische opmerking terug was het hek van de dam. Ik moest beledigingen slikken terwijl ik enthousiast was en graag dingen uitzoek. Want een discussie eindigde meestal in je hebt de wijsheid in pacht of je privéberichten niet te vergeten. En toen je afscheid nam eerder kwam je met een of ander lulverhaal omdat je beledig was. Niks van waar, het was een normaal meningsverschil. Waar ik niet zo'n punt van maak, maar jij dus wel. Ik voelde me dus ook totaal niet aangesproken in jouw verhaal. Maar de heiligheid gebied dat je schijnbaar met de oude garde het eens moet zijn. Let wel met een paar van die garde. De meesten zijn gewoon aardig. Net als in deze discussie, je deed alle moeite om te bewijzen dat ik onzin aan het verkopen was. Helaas herhaalde ik enkel de woorden van een gewaardeerde historicus.
En er zijn hier personen die zich ergeren aan die correcties door bepaalde personen, men is hier om te bouwen en hun creaties te laten zien. Discussies in mijn verslag mag ik voeren. Bevalt iemand dat niet moet hij wegblijven van mijn verslag. Sorry dat ik op zo'n korte tijd zoveel geleerd heb en dit wil uitbrengen.
Je schilderde een heel ander verhaal dan de werkelijkheid was. Ik was het soms niet eens met jullie aannames, meer niet. Als er iemand kwaad moest worden was ik het wel. Want ik kreeg vervelende opmerkingen, privéberichten en steken onder de gordel. Ik heb gewoon op een gegeven moment de bal teruggekaatst. Het ga je goed Hans.

Stephan... Ik heb je niet één keer benaderd in een privé bericht.... niet een keer Stephan!!!
Je draait de boel juist om.
Maar stop nu maar want we zijn hier ons aardig belachelijk aan het maken wat betreft ons allebei..
Maar daag me niet uit jouw berichten te plaatsen hier.
Dus stoppen nu je liegt!!!!

Laatst bewerkt:
Blijf allemaal aub het is normaal als er personen zijn die je niet mag (beschuldig hier niemand mee) weggaan en de kop in het zand steken als een struisvogel helpt niet uiteraard is iedereen vrij in zijn keuzes

Sorry, mijn manier om het forum te redden

Heren jullie willen mij niet in badpak of laat staan een bikini zien :) Maar dat doe ik jullie ook niet aan. Laten we het maar bij bootjes bouwen houden. Daarvoor zijn we hier.

Back