De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Mooi Schip! Dat is zo te zien een zelfde soort schip als de 'Sovereign of the seas' waar ik nu mee bezig ben. Zelfde merk bouwdoos ook. Gefeliciteerd met je aanwinst en veel bouw plezier alvast!
SPOILERALERT:stout:

Op 27/03 via ebay.be besteld, vandaag toegekomen uit Italië, voor de schamele som van 785,97 kon ik hieraan niet weerstaan, wetende dat deze kit 25 jaar geleden in de Brugse modelbouwwinkel lag voor de ronde som van 40.000 BEF (1.000 euro).:yes:

Rekening houdende met de wachtrij, zal de aanvang nog wel enkele jaren op zich laten wachten.

Bekijk bijlage 432702

In afwachting: veel modelbouwplezier :banana:

Niet aan de Zeehaen werken maar het houten terras (3m x 10m) aan de voorkant van ons huis schuren en dan twee lagen polyurethaan erop. Gelukkig met een schuur machine en niet met de hand :confused:

20210429_145023.jpg

20210429_145033.jpg

Marcus

Das modelbouw in het groot Marcus, succes ermee :thumbsup::thumbsup:

Schaal 1 op1

Sinds vorig jaar zit er nu een dak op, dus niet meer elke 2 jaar schuren en polyurethaan.

Mooi deck marcus mijn zys in de usa heeft sinds 2015 ook een groot breed deck achter haar huis

Voorkant een houten dek en achter een terras van beton. Het beton is al 25 jaar oud en dat moet je ook bijhouden. Ook elke 2 jaar schoon maken en dan spuit ik er een sealant op.

Marcus

Hier een vergelijkbaar verhaal. Geen enkele modelbouwactiviteit. M'n vrouw heeft al meerdere rugproblemen gehad en staat al sind vorig jaar ol de lijst voor een volgende zware operatie. Hoog tijd voor een iets meer levensloop bestendige slaapkamer op de begane grond.
Daar zijn we dit jaar wel zoet mee.
20210503_054301.jpeg

Back