De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

welkom uit het verre L.A , ik ben daar ook geweest met vakantie voor een paar dagen in 1995.

welkom op het forum mooie schepen heb je gebouwd

Haa, we hebben weer vers bloed, welkom hier :bye: ook namens mij en ik zie al een paar prachtige exemplaren van jou langskomen.
Veel succes met deze wonderschone hobbie :koud:

Welkom hier Peter, en inderdaad wat anderen al aanhaalden, twee mooie schepen die je laat zien hoor.
Veel plezier met deze fijne hobby. :):)

Die link is fout geplaatst of hij deugd niet.
@Job_dB kun je de link die in je advertentie staat onder delen posten. Hier kunnen we niks mee, we worden naar jouw persoonlijke pagina gelinkt

Super, dankjewel! Ik denk dat het komt omdat ik ingelogd was toen ik de link kopieerde.

Super, dankjewel! Ik denk dat het komt omdat ik ingelogd was toen ik de link kopieerde. Heb zelf ook de link aangepast dus als het goed is moet het nu beter gaan :)

Heren.
Sorry dat ik even als MOD moet acteren maar verkopen doen we in het verkoop gedeelte van het forum.
Dit is speciaal ingericht om je spullen te koop aan te bieden.
Ik zal de berichten moeten verwijderen en u dient daar een topic aan te maken waar u uw spullen te koop aanbied.

Heren.
Sorry dat ik even als MOD moet acteren maar verkopen doen we in het verkoop gedeelte van het forum.
Dit is speciaal ingericht om je spullen te koop aan te bieden.
Ik zal de berichten moeten verwijderen en u dient daar een topic aan te maken waar u uw spullen te koop aanbied.

Excuses! Ik heb even rondgekeken en dacht dat dit de juiste plek was. Zal er niets meer over posten ;)

Back