Deelname RC3 wedstrijden

Discussie in 'F3A' gestart door hezik, 8 okt 2006.

  1. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Als ik de verhalen op het forum lees, hebben de meeste deelnemers wel meer discipline om te trainen (waaronder jij en Hans) dan mij, dat dit zijn vruchten afwerpt bleek ook wel bij Hans op de laatste wedstrijd. Met de goede kist (X-tra 2000) en weinig tot geen training kom je er dus niet. Het niveau is trouwens ook verschrikkelijk omhoog gegaan als ik het vergelijk met een paar jaar terug. Een echte instapklasse is het eigenlijk niet meer, voornamelijk door de modellen en getrainde piloten, maar ja, ik weet waar ik zelf de fout mee in ga :D Tentamens, shows op andere clubs en wedstrijdvliegen is geen goed werkende combinatie, dat weet ik nu wel..... :lol:

    Grt.
     
  2. hezik

    hezik Guest

    Nou Hans heb ik de afgelopen tijd niet zien trainen en ik heb net 1 week een nieuwe kist die de helft van die week niet lekker gelopen heeft.. dus dit is je kans! ;)

    Je gaat er toch niet mee stoppen? kick dan die shows eruit...
     
  3. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Nee hoor, ik ben er gewoon de komende 3 wedstrijden. Dit jaar gewoon wat ervaring opdoen, dan misschien volgend jaar veel trainen en focussen op de figuren :D Shows zijn ook erg leuk, lekker ontspannen sfeertje. Ach ja, het komt allemaal wel goed :)

    Grt.
     
  4. br@m

    br@m

    Lid geworden:
    19 apr 2006
    Berichten:
    1.088
    Ik ga voor de snelste tijd met mijn pylon racer :D. En in Vlissingen zet ik mijn geheime wapen in.
     
  5. bert de eerste

    bert de eerste

    Lid geworden:
    14 okt 2006
    Berichten:
    832
    Locatie:
    veen
    ik ben ook er hele maal klaar voor
    veel getraind, veel kleine dingen aan gepast
    al met al ik hoop en verwacht toch redelijk te kunnen presteren

    in de pijplijn zit al een nieuw vliegtuig maar die is voor volgend seizoen dit jaar was vooral bedoeld om te kijken of het voor mijn wat is
    nou het is wat voor mij
     
  6. Erik 3D

    Erik 3D

    Lid geworden:
    21 feb 2007
    Berichten:
    728
    Locatie:
    Wormer
    Het was wel even stressen de laatste dagen. Donderdagavond nog even vliegen, maar de motor liep niet lekker. Eerst proberen af te stellen maar de nippel van de bocht bleek afgebroken te zijn. Dus meteen naar de club (de Aero Club Heemskerk heeft een eigen clubgebouw waar gesleuteld kan worden) en de boel uit elkaar gehaald. Gelukkig was er wat hulp (heren allemaal bedankt) en een nieuwe nippel werd gemonteerd. Net even laten proefdraaien in de tuin, volgens mij doet ie het weer.

    groeten van Erik
     
  7. hezik

    hezik Guest

    Nou ik heb ook alles heelgehouden, dus het zou zowaar kunnen dat jullie morgen mijn gepruts in 2x2 kunnen aanschouwen.. stond vandaag echt als een natte krant te vliegen, dus dat beloofd wat goeds voor morgen als er ook nog eens zenuwen om de hoek komen.. heb vooral de neiging het ding veel te bruut de hoek om te sjorren, geen constante snelheid en lijn houden ging ook niet zo denderend.. dat wordt smullen voor de criticasters :)

    Ben wel erg blij met het nieuwe toestel, dat is toch wel een wereld van verschil, toch ook wel als ik het vergelijk met de oxalys, alhoewel die bepaalde dingen (meskant bv) wel beter deed.. denk dat m'n rudderservo toch nog niet sterk genoeg is ofzo.

    Hoe dan ook.. morgen ben ik er bij met een echte wedstrijdkist :)
     
  8. Alexzzz

    Alexzzz Moderator Moderator team Forum veteraan

    Lid geworden:
    5 mei 2004
    Berichten:
    23.405
    Locatie:
    Spijkenisse
    Het belooft een goede dag te worden, al is het wel weer erg vroeg 8O Straks onderweg maar even een beetje wakker worden in de auto [​IMG]

    Grt.
     

Deel Deze Pagina