Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee, liever niet.Alexzzz zei:Misschien kom ik ook wel met die dag wat oefenen, alvast voor F3A-X volgend jaar![]()
wvr zei:We gaan in het voorjaar ,ruim voor de eerste wedstrijd dat beloofde dagje instap RC3 houden. Dus wees welkom !
Met zo'n spraakmakend lid als deelnmer kan dat niet anders.hezik zei:ik weet wel dat men daar wel RC3 minded is..
Ik had Winfried, toen dit bij mijn vraag over de intro-dag ter sprake kwam, al eerder dit voorstel gedaan. Echter ook het filmpje van Onno in de stroomdraden bijgevoegd met de opmerking dat ons veld in het verleden 'gekeurd' is en ongeschikt bevonden is door de F3A commissie vanwege die draden (Begrepen van Fred de Wit of Harry, weet niet meer zeker).hezik zei:Op zich moet dat bij ons in utrecht kunnen
Berto zei:(voor ons in ider geval wel)
Ik heb jouw opmerking naar Dirk doorgestuurd, ik zou mij voorlopig maar niet op het veld wagen.Alexzzz zei:De kwaliteit van de grasmat op Utrecht laat ook behoorlijk wat te wensen over dacht ik?