Deelname WK Elektro 2012 MACH

Sins vandaag staat het inschrijfformulier voor de EK's en de WK's van 2012 weer online op de NOMAC site.
Voor de rijders die willen mee doen aan de WK elektro op de MACH van 21-7 tot en met 28-7-2012, wees op tijd met de inschrijving. ( De eerste 4 dagen zijn voor de 1/12 klasse en de laatste 4 dagen zijn voor de 1/10 klasse. Beide uiteraard Modified.)
Deze moet binnen en betaald zijn voor eind Oktober 2011. Het is dus wat aan de korte kant qua tijd.

Wees er op tijd bij om zeker te zijn van een start plaats !!

Hier de directe link naar het formulier ( hopende dat de link werkt ).
aanvraagformulier Efra licentie

Wel erg kort dag maar ja..als ik dus later betaal wordt ik op de wachtlijst gezet zoals ik het begrijp.
Ik red het dus niet om voor het eind van de maand het totale bedrag neer te leggen balen zeg..
maar ja we zien het wel...

groeten

John

Ja helaas weer erg kort dag.
Normale gang van zaken is, dat dit formulier ergens in september uiterlijk eind september online komt te staan.
Maar denk door omstandigheden met de site, dat het helaas niet eerder gelukt is grrr.

Dus..................opschieten dan maar he !

Waarschijnlijk, en hopelijk, maakt het niet al teveel uit dat je op de wachtlijst komt. ligt er uiteraard wel aan, wanneer je erop zal staan.
Bv, niet 3 weken van te voren ofzo.

Laatste paar keer was het veld niet vol dus eh........

Maar toch, is en blijft erg kort dag.
is ff niets aan te doen man.

Even uit nieuwschierigheid. Op de site lees ik een allocatie voor één WK kost 175 euro? Dus wil je een WK wedstrijd meedoen kost dat 175 euro. Een EFRA lecentie kost nog een keer 35 euro? Heb je vorig seizoen niet met het NK meegedaan kost het nog 30 euro extra. Dus een WK wedstrijd is 210 euro en als je dit jaar geen NK hebt gereden kost het 240 euro voor één wedstrijd. Lees ik dit goed?

Ehm.... niet lullig bedoeld maar iedereen wist dat dit eraan zat te komen en het is altijd in de maand oktober dus ik zie geen reden om de NOMAC de schuld te geven.

Even uit nieuwschierigheid. Op de site lees ik een allocatie voor één WK kost 175 euro? Dus wil je een WK wedstrijd meedoen kost dat 175 euro. Een EFRA lecentie kost nog een keer 35 euro? Heb je vorig seizoen niet met het NK meegedaan kost het nog 30 euro extra. Dus een WK wedstrijd is 210 euro en als je dit jaar geen NK hebt gereden kost het 240 euro voor één wedstrijd. Lees ik dit goed?

Yep, dat lees je goed. En als je geen NOMAC hebt gereden kom je onderaan de lijst te staan, ik neem aan dat de kwalificatie in het afgelopen NK een rol speelt in de toekenning. (Bij de 1:8 in ieder geval wel)

Ik geef helemaal niemand de schuld van iets alleen ik wist niet dat je het geld al moest betalen deze maand.
Daarom vond ik het een beetje kort dag..

Groeten

john

Reolof, je bent wel lullig en leest niet goed........vind ik.

A - jij weet net zo goed als ik, dat het formulier in het verleden altijd rond de 2de á 3de week van September online stond.

B - ik geef de NOMAC niet de schuld. als je goed leest heb ik erin gezet dat er problemen zijn met de site, en dat dat de reden was dat het wat aan de late kant is.

das niet de schuld geven hoor, das netjes zijn.

wees AUB wel eerlijk in je reply. en hou het netjes.

Ieder jaar is er de discussie dat men ineens moet betalen en dat het best veel wordt maar betalen moet je toch. Wees blij dat er nu betaalt moet worden want als het nu claimen van een plekje niets kost zullen er veel meer aanmeldingen komen en zal het uiteindelijk een zooitje worden met de afmeldingen en mensen die de brutaliteit hebben niet eens af te melden, zo hou je alleen een lijst over van mensen die serieus mee willen doen.
Iedereen die al wat langer in het NOMAC racewereltje zit weet gewoon dat dit een standaard ritueel is.......

Nou dat wordt dus betalen in december denk ik want IK wil dus wel serieus mee gaan doen met het wk maar heb nu nog het geld niet om het in 1 keer te betalen.
Als ik het complete bedrag betaal en ik kom op de wachtlijst maar kan dan niet rijden krijg ik dan wel het gedeelte van het inschrijfgeld terug..

We zien het anders wel

groeten

John

John,

Ik heb ongeveer het zelfde gevraagd en volgens mij is het zo:
De nomac moet voor jou een plek kopen/reserveren bij de IFMAR via de EFRA in Januari. Deze plek kost 175,-. Als jij voor Januari dus besluit je terug te trekken kun je je geld terug krijgen.
Besluit je dit na januari moet er iemand zijn die jou "gekochte plek" over neemt (van bijvoorbeeld de wachtlijst) alleen dan krijg je het geld terug. Is er een plek voor jou gekocht, maar niemand die hem kan overnemen is het pech.
Je Nomac licentie geld kun je dan nog wel terug krijgen.

Groet Robert

Ok Robert thankxx is een stuk duidelijker weet nu hoe of wat kijken of ik het eerder kan betalen dan januarie ..

groeten

John

Let op John,
Als jij je nu inschrijft, maar later betaald kom je dus gewoon op de wachtlijst (voor zo ver ik begrepen heb).

Groet Robert

Dat klopt.
Maarre.....zover ik weet....
Als je besluit om toch niet mee te doen, ben je ten alle tijden het geld voor de FRA licentie kwijt. Het start geld kan je wel terug krijgen. nits je op tijd bent.

En nog iets..... ( ook voor zover ik weet),
Als je op de wachtlijst komt omdat je te laat bent ofzo, dan geldt dit als een RE-Allocatie
En dit houd in, dat hier ook nog extra kosten mee brengt.
dacht ongeveer 20 of 30 eurie meer voor een re-allocatie.

Het loont dus ten alle tijden om op tijd te zijn. Al zal het moeilijk zijn omdat het nog maar zo kort dag is.

Sorry guys, maar dit is het voor zover ik weet.

Als je alles 200% zeker wilt weten, stuur dan ff een mailtje naar de secretaris.
Cees.
secretaris@nomac.nl

en wie weet komen al uw wensen in vervulling :-)

Als je nu inschrijft en betaalt en alsnog op de wachtlijst komt hoef je naar mijn weten niets meer te betalen, de extra kosten zijn puur als je later een plek aanvraagt.

precies zoals je zegt; NU inschrijven EN betalen.
Maar als je een van de twee later dan 3 november doet..........( dat het dus later BINNEN is )
Dan kom je dacht ik op de re-allocatie lijst.

Maar zogezegd, ff mailtje naar Cees voor alle duidelijkheid of Frans.

Back