deelnemers F5B wedstrijden 2010

GJ, Vanzelfsprekend moet jij je energie nu volledig besteden aan je gezondheid.

Veel strekte.

Wat zaterdag betreft, Ik ben zeker dat we de apparatuur zouden mogen gebruiken van Gj. maar zonder de trekker van dit evenement erbij, zou dit toch maar een halve dag worden. En dan hebben we nog de kans dat het zal regenen.

Luc, Ik heb er geen inspraak in , maar zou iedereen uitgenodigd kunnen worden op een Belgisch treffen, bvb Thumaide op 2-mei ?

Val

Hallo,

Vooreerst snel veel beterschap aan Gert-Jan.

Gerben ik schakel over op 6S en heb 2 st Plettenberg 37 P4 waarvan 1 met 5/1 voor kleine schroeven en 1 met 6.7/1 voor grote schroeven De 5/1 vetraging kan eventueel naar 6.7/1 omgezet worden.
Ik heb ook nog een nieuwe Hacker FAI B50 5L die te hot is voor F5F maar geschikt voor F5B.

Willy

Willy,
Bedankt voor je aanbod, kom ik zsm op terug.

Chris,

Kijk even op F5B.nl , daar kun je alle info vinden.

Groet,
Gerben

deze zijn de data van de wedstrijden in Belgie.
F5B / F5F en F5D in Belgie.
Zo. 25 april 2010 F5D Diest
Zo. 2 Mei 2010 F5B Thumaide
Zo. 9 Mei 2010 F5D Baulers
Zat. en Zo. 19/20 Juni 2010 F5B Heist-o/d-Berg
Zo. 27 Juni 2010 F5D Anthisnes
Zo. 1 Aug. 2010 F5B Anthisnes
Zo. 5 Sept. 2010 F5B Andenne
Zo. 19 sept. 2010 F5D Longville
Zo. 26 Sept. 2010 F5B Orp Jauche

het is F5D zowel als F5B.

de dagen dat er F5D staat word er ook F5D limited gevlogen.
De dagen dat er F5B staat word er ook F5F en F5/2s gevlogen.

groeten Luc

Hallo Gerben,

Ik heb ook nog verschillende 4S 4500 (2 vrij nieuwe en enkele andere om te trainen) alsook 3S 4500 packs.

Willy

Het is vandaag nog beter weer geworden dan ze voorspeld hadden, Zo hebben we toch nog een goeie trainings dag gehad, op het terrein van mash. Woitek was daar ook. Goed dat iedereen naar Faszination Modellbau was, zo was er niet veel volk om ons ding te doen.

Het valt op hoe profi luc en Willy hun training aanpakken, heb weer veel bijgeleerd.
Ook heb ik mijn setup op 6s laten draaien en dat ging goed (niets kapot)4,5Kw:)
Snelheid is daarbij behoorlijk groter, wat minder uitslag mag hebben op de rol in de toekomst.
Nu nog oefenen om mijn huidige record van 35 op 5s te verbeteren. Luc deed er vandaag geloof ik 44 met zijn enigma.

Groeten Val

Meestal wordt er pas op het laatste moment opgegeven. Ik zal dus nog even wachten met het maken van de prijzenkast. Is ook wel te makkelijk zo.

Tja, het wachten is eigenlijk op Gerben denk ik. Hopen dat hij het OK krijgt van GJ om tijdelijk de organisatie over te nemen. Dan kunnen we een volgende oefendag poging wagen.

En natuurlijk duimen dat het allemaal goed gaat met GJ !!!

Jos

Jos,

GJ is weer in de running.
Ik neem aan dat hij binnenkort van zich zal laten horen.
Mocht dat nodig zijn wil ik me best inzetten voor de F5B, dit ook reeds aangeboden aan GJ.

Groet,
Gerben

Ja, ik ben terug uit het ziekenhuis maar om te zeggen dat ik weer in de running ben..
Ik sta op om 8 uur en moet rond 13 uur weer even naar bed want dan trek ik het niet meer.
Gevolg is dat ik nu weer midden in de nacht wakker ben...
Maar het zou allemaal beter moeten gaan worden dus ik wacht even af hoe het volgende week gaat.
Iedereen die zich geroepen voelt mag F5B organiseren, spullen liggen klaar maar er moet nog wel wat uitleg gegeven worden over de software en de organisator moet een laptop o.i.d. hebben.
Ik heb van de club 2 data gekregen om de invliegdag in te halen, dat horen jullie later.

GJ

Back