DeLorean uit Back to the Future

echt geweldig dit , maak je ook nog een filmpje als de auto ook rijdt?

echt GEWELDIG

echt prachtig mooi gemaakt heb heel het verslag gevolgt, echt niet normaal hoe je dat voor elkaar gekregen heb. RESPECT :P

DIT ..... DIT... is gewoon beangstigend hoe mooi en knap dit is gedaan !!
Wat een resultaat !!
beste die ik hier tot nu toe heb gezien !!
Jij bent pas een echte modelbouwer !!

Ik kwam deze topic net pas tegen heb alle pagina's achter elkaar door gekeken.
je blijft gewoon nieuwschierig als je elke keer weer die stappen ziet.

[klein beetje offtopic sorry]

Enige jaren geleden zou een schrijver bezig zijn om scripts te schrijven voor 2(!) nieuwe Back To The Future films : deel 4 en 5.
Weet iemand hier iets meer over al ?

[/klein beetje offtopic sorry]

allereerst: erg mooie wagens, als BTTF en De Lorean fan ben ik hier uiterst enthosiast over.

@ gammapooka: ik moet je teleurstellen, het blijft bij 1, 2 en 3, alleen al omdat Michael J Fox niet meer in staat is om te acteren wegens parkinson. ook zien de andere acteurs het niet meer zitten. jammer maar helaas, ik snap hun wel, ik zou ook niet tegen men zin nog een film maken.

groetjes,

Sander

Je zou er zo andere acteurs voor kunnen vinden, maar BTTF is geen BTTF zonder Michael J Fox en "Doc" (en uiteraard Biff).
Ik heb uiteraard wel begrip voor Michael zijn ziekte.

Zo nu weer ontopic :)

Er is wel een keer een soort reunie geweest tussen Fox en Lloyd. In de serie spincity was Lloyd een keer te gast en hadden ze een onderonsje erover...:D
YouTube - Spin city - Back to the future 4 - Judgement day

Dat was een leuke aflevering.Lang geleden dat ik ze nog eens had gezien.

Mss niet niet eerder vermeld maar er is een BTTF site mlet alle nieuwtjes van de acteurs.
Back to the Future™ - BTTF.com | Your Daily Jolt of 1.21 Jigowatts!

BTTF merchandise
BTTF.com's Time Travel Terminal — Where Future presents are no longer a thing of the past!

Sowieso is het BTTF concept al te ver uitgemelkt, er zijn nu al teveel films gemaakt. Nog meer films maken, zou het concept alleen maar verder vernaggelen.

Wist niet dat Michael J Fox parkinson had.. toch wel schokkend, want ondanks z'n 47 jaar ofzo, ziet hij er nog steeds 'boyish' uit.

Wat betreft dit topic.. modelbouw in optima forma.. prachtig gedaan en zo heb je toch een unieke auto gemaakt!

Back