Ik wil graag de plannen van een delta vliegtuig(zo een met een zeil) I heb hier een link maar ik kan de plannen niet openen. Dick's Modelbouw Page
Ik ook niet maar dan neem je toch een ander ontwerp dat er op lijkt. Er zijn er genoeg gewoon even zoek functie gebruiken.
spijtig, ik krijg ze ook niet geopend... slecht opgemaakte webstruktuur waarschijnlijk. heeft er soms iemand zijn emailadres of hoe kunnen we contact opnemen? groetjes!
De ontwerper van het vliegtuig heet Willem Bravenboer. Hier zijn site :www.willembravenboer.nl Mss kan je het plan vinden op zijn site. Zoniet kan je hem altijd contacteren en vragen of hij je de plannen kan doorsturen(contactgegevens staan op site). grts niels
Zoeken(in blauwe balk hierboven)-uitgebreid-zoekterm delta invullen en op titels zoeken nu zoeken aan clicken. Eventueel zoek ik later nog verder voor je als je aan geeft waar je precies naar zoekt.
Hoi Lowietje, Ik ben de eigenaar van deze hele oude website, en ik heb het modelletje verder uitgewerkt nadat Willem Bravenboer er mee begonnen was. Ik denk dat ik er nog wat a4tjes heb met de aantekeningen, meer is er niet. Maar met die aantekeningen kunnen het model bouwen. Stuur je e-mailadres maar dcvisker@msn.com, dan zal ik er een pdf file van maken
Ik probeerde hierboven te linken naar een draadje, maar het is me niet gelukt. Er staat ergens een bouwbeschrijving " bouwbeschrijving aap", bij indoorvliegen. Gaat om een goed vliegende delta trike, aanbevolen. Schrijver is Niek.