Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat gaat eigenlijk prima maar ik heb het nog niet kunnen proberen op warme dagen. Ik heb Frank wel onlangs nieuwsgierig zien voelen aan de romp dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij voelde ghe ghe ghe.......Bevalt de enkelwandige pijp goed? Scheelt weer wat gewicht.
Ik heb Frank wel onlangs nieuwsgierig zien voelen aan de romp dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat hij voelde ghe ghe ghe.......
Grt,
Moeilijk te zeggen, ik vind de vliegeigenschappen sowieso wat anders maar dat heeft volgens mij meer te maken dat deze kist ruim 2kg lichter is dan de oranje. Dan zouden ze hetzelfde gewicht en gewicht verdeling moeten hebben en zou ik ze op dezelfde dag moeten vliegen om het echte verschil te voelen.Merk je ook iets in verschil met de canopy? Er zit nu een langere drup op de romp en geeft die ook een strakker vliegbeeld misschien?
Schijnt in het echt wel iets verschil uit te maken van horen en zeggen.
Gr
Hmmm..., eigenlijk nog niet maar dat is een modelbouwers eigenschap geloof ik. Ik had nog zóóóveel in de pen maar dit jaar heeft er een behoorlijke tijdsverschuiving plaatsgevonden. (Niet ten nadele trouwens!!Kijk nu ben je waar je wezen moet, top