Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tsja, die duitsers maak(t)en degelijk spul. Zo ook op Deelen, enkele oude WWII hangaars staan nog als een huis, hangaars die de Klu later neer gezet hebben staan in verval.... Herken je het kistje links op laatse foto trouwens niet?Staat die oude Duitse Hangaar er nu nog steeds, wordt misschien toch weer eens tijd om die basis weer eens te bezoeken na ruim 28 jaar....... Kijken of ik er de weg nog wel weet te vinden.....................
Rode blokje 5 op plattegrondje, KNVvL stand blauw blokje 8: Bezoekersinformatie Luchtmachtdagen | Ministerie van DefensieEn waar vind ik morgen de Ph-in blue kisten?
Je bedoelt zoietsHij is wel een beetje wit. Gerald van harte man. Dat van die compressor ken ik echter toen zonder FOD scherm. Mijn MB339 duurt nog ff voor zijn maiden.
Nogmaal van harte man.
Dank je Bert, inderdaad jammer dat Leeuwarden niet door ging. Ik had beide F16's al in de auto staan.Gefeliciteerd met je maidenflight.
Jammer dat we vandaag niet kunnen wedstrijd vliegen. Het is niet anders.
Succes en groetjes,
Bert