Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Gerald.
Denk je dat de tanks lichter worden als je ze sopt?, of zie je het niet zitten, voor wat betreft het gewicht, als je ze zou vormen uit 1,5 of 2 liter PET flessen in een mal, die je hier voor maakt op de manier zoals ik je al vertelde, met luchtdruk in de mal vormen waneer de PET fles vervormbaar verwarmt is.
Ik vermoed dat je al met de weegschaal aan de gang bent geweest :wink:
Ger, (mooi man alles wat je maakt)
@Gerald.
Denk je dat de tanks lichter worden als je ze sopt?, of zie je het niet zitten, voor wat betreft het gewicht, als je ze zou vormen uit 1,5 of 2 liter PET flessen in een mal, die je hier voor maakt op de manier zoals ik je al vertelde, met luchtdruk in de mal vormen waneer de PET fles vervormbaar verwarmt is.
Ik vermoed dat je al met de weegschaal aan de gang bent geweest :wink:
Ger, (mooi man alles wat je maakt)
:teacher: Handschoentjes gebruiken bij veelvuldig epoxy gebruik, je zal niet de eerste zijn die na jaren plots een epoxy allergie krijgt waar je je leven niet meer van af komt!
Het is ook een beetje extra voor starten, taxien en wachten zonder dat het nijpend wordt. Het extra gwicht kan de kist best gebruiken omdat hij toch erg lichtgewicht is, dat ga je zien in het vliegbeeld, zal er nog mee moeten experimenteren. (Voor het F4C wedstrijd regelement mag je niet meer dan 15kg zijn zónder brandstof, je mag echter zoveel peut meenemen als je wilt tot het maximale start gewicht bij locale autoriteiten, 25kg nederland)5 liter toe maar, hoe lang blijf je in de lucht? Het hele programma van de demo kun je straks wel vliegen.
Groetjes,
Peter
.....oh??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gerald Rutten![]()
:teacher: Handschoentjes gebruiken bij veelvuldig epoxy gebruik, je zal niet de eerste zijn die na jaren plots een epoxy allergie krijgt waar je je leven niet meer van af komt!
Ik heb eens gelezen dat latex handschoenen daar niet tegen helpen.
Nitril (blauwe) handschoenen daarintegen wel.
Latex laat toch niets door???
Groetjes,
Gerald
Het extra gwicht kan de kist best gebruiken omdat hij toch erg lichtgewicht is, dat ga je zien in het vliegbeeld, zal er nog mee moeten experimenteren. (Voor het F4C wedstrijd regelement mag je niet meer dan 15kg zijn zónder brandstof, je mag echter zoveel peut meenemen als je wilt tot het maximale start gewicht bij locale autoriteiten, 25kg nederland)
Latex lost op door de epoxsie dus dan lekt het wel
en ik neem aan dat je eige lijm niet zo ageresief als latex is
Hoi, ik denk ook dat extra gewicht hem wel goed doet maar daar komen we nog wel achter. Wat betrefd de tank, er komen heel eenvoudige stoppers in voor benzine motoren, dat werkt ook al jaren perfect bij mijn F15 en F16 tanks. Simpel en licht gewicht, kom ik nog op terug. Voor montage heb ik ook een stevige en toch lichte variant gekozen, kom ik ook op terug. Ik zal ze nóóit vast soppen omdat je er altijd wel een keer bij wilt zijn. Bijvoorbeeld in geval van lekkage ergens maar belangrijker om de klunk leiding zo af en toe eens te kunnen vervangen die onder invloed van kerosine harder wordt.Mooi Gerald! Aansluitpunten voor de tank boor je later? Hoe ga je de tanks vastzetten, opsluiten op de één of andere manier of glas je 'm vast?