Tnx! :zon:
Ik dacht "effe" wat zwart te spuiten, effe wat lijntjes tapen en zo.......wéér onderschat dussss

. Kost toch iedere keer weer tijd om alles te meten, uit te lijnen, checken etc... Maar we zijn weer een stapje verder, het zit er op!
Vleugelkromming met behulp van een plastic latje;
Romp malletje zodat links en rechts exact gelijk is;
Bijna klaar om te spuiten.....
.....nog wat neus/radome werk. De zogenaamde "lightning strike" strips moeten nog gedaan worden. Eigenlijk is dit een serie van kleine rondjes van 3mm diameter (1/5= 0,6mm), ik plak eerst een aluminium strip, plak een dunne strip af en dremel er in een later stadium cirkeltjes in;
En weer blazen maar;
Papier er weer af en zo ziet het er dan uit tot nu toe;
Dan de staart texten. Tot nu toe had ik alles zelf uitgesneden maar deze heb ik toch laten doen. Hoekige registratie letter en cijfers lukt me wel alsook de roundels met een snijpasser maar letters van een bepaalde ronding wordt erg moeilijk. Heb ze dus ergens laten plotten, werk wel mooi en kost tegenwoordig ook niet zo veel;
Hierna nog wat kleine texten en misschien de roundels maar dan stop ik voorlopig met afwerken. Ga dan verder met het technisch vliegklaar maken voor de eerste vlucht. Moet nog best wel wat gebeuren qua radio installatie, motor en pijp inbouw en pneumatisch systeem inbouwen. Wordt vervolgt.
Groetjes,
Gerald