Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat is volgens mij een typisch modelbouwer iets........Ik vergis mij er ook elke keer weer in hoeveel werk dat is en blijft.
gr Maikel
O jee, wij gaan het zwaar krijgen ;-)Ger Kovacs effe komen kijken, zaakje in elkaar gezet en een paar foto's gekiekt:
Op wat deuken na mssGewoon prachtig deze F-16 ook een mooie schaal.
En wat je piloot betreft die heb je precies al een trouwe vier voeter.
Nu alleen nog ene in de kleuren van onze belgische demo F-16.
Wat de details betreft ik en mijn collega's hebben jou F-16 eens vergeleken met onze F-16's in de hangaar en de details zijn gewoon echt prachtig.
proficiat voor het geleverde werk
De J-015 is ook niet vrij van deuken, het viel me op dat niet alles zo strak is als je zou verwachten. Ik heb dit in het "echie" van heul dichtbij bekeken...Op wat deuken na mss![]()
De J-015 is ook niet vrij van deuken, het viel me op dat niet alles zo strak is als je zou verwachten. Ik heb dit in het "echie" van heul dichtbij bekeken...
~Jolmer
Inderdaad, op sokjes de kist opgeklauterd. Ik glibberde bij het scheve stuk van de romp, ter hoogte van het kielvlak, bijna van de kist af; beetje gladde romp, met al die metallic lak!Ik durf te wedden dat je zweetvoet afdrukken nog steeds te zien zijn op de kist :rolling:. Ik heb het bewijs op foto en zal het later checken op de kist bij Gerald haha.
Zow, dat klinkt alsof ie volgende week startklaar staat :roll:Afgelopen weekend lekker met de pneumatiek bezig geweest, gear opereerd nu helemaal met alle deuren. Moet nog wat afstellen met restrictors, zal tzt proberen een filmpje te maken. Komende week radio apparatuur inbouwen en dan de motor + jetpijp en dan misschien vliegen.......
Zow, dat klinkt alsof ie volgende week startklaar staat :roll:
Eén geruststelling: die van jou is sneller klaar dan die van mij!....was dat maar waar....![]()
Zo dat ziet er mooi uit Gerald, wat zeg ik geweldig
Mooi ook dat het motortje goed loopt na de inbouw, is weer een mijlpaal erbij.
Succes verder.