Plus, dan zien die libiersmisschien nog iets voordat ze neergeschoten worden.......als ze moeten vertrouwen op die vooroorlogse aparatuur ha ha ha.......Voor een statement kan je niet genoeg opvallen...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Plus, dan zien die libiersmisschien nog iets voordat ze neergeschoten worden.......als ze moeten vertrouwen op die vooroorlogse aparatuur ha ha ha.......Voor een statement kan je niet genoeg opvallen...
![]()
Yep weer mooi werk!
Heb je inmiddels al een kist voor de "kist"? Ben benieuwd hoe je zoiets in hemelsnaam veilig en heel naar de usa krijgt!
Néé, bloed, zweet en tranen laat je nooit achter toch?Ik hoop dat deze unieke kist mee terug komt naar NL (en niet een grote zak met dollars :wink: ) zodat we hem nog veel mogen bewonderen.
Alvast veel succes bij de J-masters
Dat wordt gewoon een houten kist van triplex per transport spec. In het verleden probeerden we vaak de kist mee te krijgen met de koffers, speciale afmetingen zoals surfplanken en zo maar daar is deze kist veel te groot voor geworden met 300x50x50cm, dat pikken ze niet!:nooo:Heb je inmiddels al een kist voor de "kist"? Ben benieuwd hoe je zoiets in hemelsnaam veilig en heel naar de usa krijgt!
Dat hoor ik vaak als je eenmaal met zo'n bak bezig bent......bij mij tellen nog steeds alle kleintjes mee hoor, het kost al geld genoeg dus als ik ergens kan besparen dan graag!Daar zal natuurlijk wel een prijskaartje aanhangen, maar wat maakt dat nu nog uit op dit model.